dannoeh Skrivet 28 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2008 Jag har precis utvecklat min Porygon2 men vill att den ska utvecklas till en porygon-z. Man behöver ju Dubious Disk men vart får man tag på den? Svar snabbt tack :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 28 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2008 Det undrar jag också! Jag tänkte öppna en tråd om det men det var bra att du gjorde det istället :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 28 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2008 Svaret är ..... Route 225 :) Om du vill har redan på items och sånt så är Serebii.net din vän :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fubbis Skrivet 29 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2008 Man får den av professor oak i enterna city!(tror jag eller man kanske fick upgrade) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 29 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2008 Molleman: Tack! Fubbis: Där får du Up-grade men den behövs för att få Porygon2 först :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg