eeewwhh Skrivet 31 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2008 suck, jag tror att alla kan enas om att det är alla 10-12 åringar som spammar, skaffa åldersgräns på fuskas.se kanske skulle minska spammet?Nej, det skulle vara orättvist mot dom som inte spammar i den åldern. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheWho Skrivet 31 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2008 suck, jag tror att alla kan enas om att det är alla 10-12 åringar som spammar, skaffa åldersgräns på fuskas.se kanske skulle minska spammet? Nej, det skulle vara orättvist mot dom som inte spammar i den åldern. Ähh, nu när vi ändå är P13 så tycker jag att vi kan hålla med om nåt sånt. :-D Helt ärligt, det fungerar inte med att medlemmar värderar varandra, blir bara orättvisa och att folk gaddar ihop sig. Kommer inte fungera på detta forum. Fuska har faktiskt ett mycket bra forum som tyvärr har lite spam här och var. Lösningen till det är inte ett REP system (som jag för övrigt aldrig hört talas om, alla de stora forumen i världen har inget sådan) utan att man anmäler inlägg så vi moderatorer kan ta hand om det.Man värderar inte medlemmar, man värderar vissa av deras inlägg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 31 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2008 Helt ärligt, det fungerar inte med att medlemmar värderar varandra, blir bara orättvisa och att folk gaddar ihop sig. Kommer inte fungera på detta forum. Fuska har faktiskt ett mycket bra forum som tyvärr har lite spam här och var. Lösningen till det är inte ett REP system (som jag för övrigt aldrig hört talas om, alla de stora forumen i världen har inget sådan) utan att man anmäler inlägg så vi moderatorer kan ta hand om det.Man värderar inte medlemmar, man värderar vissa av deras inlägg. Då kan man gadda ihop sig till en klan så att alla i klanen ger REP till alla deras inlägg, os.v. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 31 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2008 Helt ärligt, det fungerar inte med att medlemmar värderar varandra, blir bara orättvisa och att folk gaddar ihop sig. Kommer inte fungera på detta forum. Fuska har faktiskt ett mycket bra forum som tyvärr har lite spam här och var. Lösningen till det är inte ett REP system (som jag för övrigt aldrig hört talas om, alla de stora forumen i världen har inget sådan) utan att man anmäler inlägg så vi moderatorer kan ta hand om det.Man värderar inte medlemmar, man värderar vissa av deras inlägg. Jag förstår vad du menar men man kan fortfarande ge dålig REP till de medlemmar man inte gillar oavsett hur bra inlägget är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheWho Skrivet 1 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2008 Helt ärligt, det fungerar inte med att medlemmar värderar varandra, blir bara orättvisa och att folk gaddar ihop sig. Kommer inte fungera på detta forum. Fuska har faktiskt ett mycket bra forum som tyvärr har lite spam här och var. Lösningen till det är inte ett REP system (som jag för övrigt aldrig hört talas om, alla de stora forumen i världen har inget sådan) utan att man anmäler inlägg så vi moderatorer kan ta hand om det. Man värderar inte medlemmar, man värderar vissa av deras inlägg. Jag förstår vad du menar men man kan fortfarande ge dålig REP till de medlemmar man inte gillar oavsett hur bra inlägget är. Du ska inte kunna ge dålig rep, bara bra rep. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 1 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2008 Det Xade kanske menar är att ingen ger REP till en dom inte gillar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheWho Skrivet 1 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2008 Det Xade kanske menar är att ingen ger REP till en dom inte gillar.Aha, om man vill köra med ett sådant omoget beteeende så tycker jag att man får skylla sig själv. Man lurar och bestraffar sig själv, ingen annan. -_- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 1 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2008 Det Xade kanske menar är att ingen ger REP till en dom inte gillar.Aha, om man vill köra med ett sådant omoget beteeende så tycker jag att man får skylla sig själv. Man lurar och bestraffar sig själv, ingen annan. -_- Det finns inga garantier på att det kommer fungera, och Fuska.se ska alla känna sig välkomna, men blir det så att ingen ger REP till dom som ingen gillar då kan den känna sig kränkt m.m. Men behåller vi detta system så slipper vi sådant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheWho Skrivet 1 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2008 Det Xade kanske menar är att ingen ger REP till en dom inte gillar. Aha, om man vill köra med ett sådant omoget beteeende så tycker jag att man får skylla sig själv. Man lurar och bestraffar sig själv, ingen annan. -_- Det finns inga garantier på att det kommer fungera, och Fuska.se ska alla känna sig välkomna, men blir det så att ingen ger REP till dom som ingen gillar då kan den känna sig kränkt m.m. Men behåller vi detta system så slipper vi sådant. Gillar iaf din idé om det på fusk & recensioner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 2 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2008 Vad har du emot FuskaRank egentligen? Att folk spammar sig till det? Det visar bara hur aktiv man är och hur mycket man lagt ner på sidan. Vi har aktiva moderatorer som alla bedömmer anmälda inlägg på ett bra sätt. Så det är bara att anmäla dessa inlägg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Overkill Skrivet 2 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2008 FuskaRank spam = Rep Trading.. + att Det inte heter Rep system, Det heter Karma system eller nått sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 2 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2008 (redigerat) . Redigerat 21 Juli 2015 av TheExecutor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.