Hoppa till innehåll

Skrota Fuskarank, Inför Rep System!

Gäst TheWho

Rekommendera inlägg

• Svar 64
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst TheWho

suck, jag tror att alla kan enas om att det är alla 10-12 åringar som spammar, skaffa åldersgräns på fuskas.se kanske skulle minska spammet?

Nej, det skulle vara orättvist mot dom som inte spammar i den åldern.

Ähh, nu när vi ändå är P13 så tycker jag att vi kan hålla med om nåt sånt. :-D

Helt ärligt, det fungerar inte med att medlemmar värderar varandra, blir bara orättvisa och att folk gaddar ihop sig. Kommer inte fungera på detta forum. Fuska har faktiskt ett mycket bra forum som tyvärr har lite spam här och var. Lösningen till det är inte ett REP system (som jag för övrigt aldrig hört talas om, alla de stora forumen i världen har inget sådan) utan att man anmäler inlägg så vi moderatorer kan ta hand om det.
Man värderar inte medlemmar, man värderar vissa av deras inlägg.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Helt ärligt, det fungerar inte med att medlemmar värderar varandra, blir bara orättvisa och att folk gaddar ihop sig. Kommer inte fungera på detta forum. Fuska har faktiskt ett mycket bra forum som tyvärr har lite spam här och var. Lösningen till det är inte ett REP system (som jag för övrigt aldrig hört talas om, alla de stora forumen i världen har inget sådan) utan att man anmäler inlägg så vi moderatorer kan ta hand om det.

Då kan man gadda ihop sig till en klan så att alla i klanen ger REP till alla deras inlägg, os.v.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag förstår vad du menar men man kan fortfarande ge dålig REP till de medlemmar man inte gillar oavsett hur bra inlägget är.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst TheWho

Jag förstår vad du menar men man kan fortfarande ge dålig REP till de medlemmar man inte gillar oavsett hur bra inlägget är.

Du ska inte kunna ge dålig rep, bara bra rep.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst TheWho

Det Xade kanske menar är att ingen ger REP till en dom inte gillar.

Aha, om man vill köra med ett sådant omoget beteeende så tycker jag att man får skylla sig själv. Man lurar och bestraffar sig själv, ingen annan. -_-
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Aha, om man vill köra med ett sådant omoget beteeende så tycker jag att man får skylla sig själv. Man lurar och bestraffar sig själv, ingen annan. -_-

Det finns inga garantier på att det kommer fungera, och Fuska.se ska alla känna sig välkomna, men blir det så att ingen ger REP till dom som ingen gillar då kan den känna sig kränkt m.m. Men behåller vi detta system så slipper vi sådant.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst TheWho

Det finns inga garantier på att det kommer fungera, och Fuska.se ska alla känna sig välkomna, men blir det så att ingen ger REP till dom som ingen gillar då kan den känna sig kränkt m.m. Men behåller vi detta system så slipper vi sådant.

Gillar iaf din idé om det på fusk & recensioner.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vad har du emot FuskaRank egentligen? Att folk spammar sig till det? Det visar bara hur aktiv man är och hur mycket man lagt ner på sidan. Vi har aktiva moderatorer som alla bedömmer anmälda inlägg på ett bra sätt. Så det är bara att anmäla dessa inlägg.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...