Hoppa till innehåll

Oblivion

asabrasa

Rekommendera inlägg

hej jag har fastnat på ett tjuv uppdrag och behöverhjälp.

Det är andra uppdraget man får av the gray fox.

alltså uppdraget man ska hitta en pil jag har brytit mig in i slottet hittat hans hemliga rum och gått igenom tunlarna men när man har gått ett tag så kommer det en trolkarl som försöker döda en han har en spindel som medhjälpare.

Sen är det en dör som man behöver en nyckel till och jag hittar den inte så om någon vet snälla hjälp mig.

ps säg till om jag ska förtydliga någonting.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Aha, Du menar andra uppdraget i Thieves Guild, Jag Skrotade thieves guild efter första uppdraget, Men du kan ju alltid kolla igenom din karta och kolla om du har missat något Rum eller om du inte har kollat om den ligger på hans kropp. Jaggick med i Dark Brotherhood istället. Men om du behöver hjälp så fråga Garone han kan det nog.

NOTE: Kolla igenom din stavning.

Redigerat av 9400
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Zakakiro

du ska simma ner i det mörka djupa vattnet, ett tips är att du höjer brightness på spelet så du ser i vattnet, då slipper du skita på dej om slaughterfishen kommer upp emot dej :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst EDOBEM

Samma som Zakakiro Höj Bhrigtnesen så du ser mer, Det är väldigt användbart när du t.ex. är i grottor m.m.

Nödvändigt att skriva samma sak 2 ggr?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...