asabrasa Skrivet 28 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2008 hej jag har fastnat på ett tjuv uppdrag och behöverhjälp. Det är andra uppdraget man får av the gray fox. alltså uppdraget man ska hitta en pil jag har brytit mig in i slottet hittat hans hemliga rum och gått igenom tunlarna men när man har gått ett tag så kommer det en trolkarl som försöker döda en han har en spindel som medhjälpare. Sen är det en dör som man behöver en nyckel till och jag hittar den inte så om någon vet snälla hjälp mig. ps säg till om jag ska förtydliga någonting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 28 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2008 (redigerat) Aha, Du menar andra uppdraget i Thieves Guild, Jag Skrotade thieves guild efter första uppdraget, Men du kan ju alltid kolla igenom din karta och kolla om du har missat något Rum eller om du inte har kollat om den ligger på hans kropp. Jaggick med i Dark Brotherhood istället. Men om du behöver hjälp så fråga Garone han kan det nog. NOTE: Kolla igenom din stavning. Redigerat 28 Maj 2008 av 9400 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 28 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2008 Skulle hjälpa om du sade vad questet hette. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 30 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2008 Vad är problemet egentligen? Smyg in och sno pilspetsen bara! Men döda INTE Fathis Aren, då blir du bannad från Mages Guild (om du är med). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
asabrasa Skrivet 30 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2008 vart är han som har pilen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 30 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2008 Du ska simma ner i vattnet där man möter den stora slaughterfishen, fast simma inte ner lika långt ner, har för mig att det finns en väg under vattnet norr, gjorde questen igår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zakakiro Skrivet 30 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2008 du ska simma ner i det mörka djupa vattnet, ett tips är att du höjer brightness på spelet så du ser i vattnet, då slipper du skita på dej om slaughterfishen kommer upp emot dej :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 30 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2008 Samma som Zakakiro Höj Bhrigtnesen så du ser mer, Det är väldigt användbart när du t.ex. är i grottor m.m. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
asabrasa Skrivet 31 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2008 tack för hjälpen allihop jag har klarat uppdraget. :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EDOBEM Skrivet 31 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2008 Samma som Zakakiro Höj Bhrigtnesen så du ser mer, Det är väldigt användbart när du t.ex. är i grottor m.m. Nödvändigt att skriva samma sak 2 ggr? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.