Gäst EDOBEM Skrivet 28 Maj 2008 Rapport Skrivet 28 Maj 2008 Vet inte riktigt vad jag ska lyssna på förtillfället och vill ha tips med rap & hiphop (och liknande genrer)låtar jag lyssnar på bl a: Akon, Anton&Affe och Fonky fresh. Det funkar med låter som typ Framåt Fredag, Eddie Meduza, IBWT, Björn Rosenström, Weird Al och andra flumm låtar :P Citera
Gäst svenomar Skrivet 28 Maj 2008 Rapport Skrivet 28 Maj 2008 Idiot! Det finns inte bra hip-hop :P Citera
Jote Skrivet 28 Maj 2008 Rapport Skrivet 28 Maj 2008 (redigerat) Idiot! Det finns inte bra hip-hop :P Idiot! Det var inte det han frågade :P T-Pain har också några bra låtar, lyssna på den här, jag och min kompis är nästan beroende av den. http://www.youtube.com/watch?v=Oy-nqyfR_w4 Har du inte lyssnat på Tupac? Här är en bra låt med Akon http://www.youtube.com/watch?v=-rJTzVA1n9o :D Redigerat 28 Maj 2008 av ArsenalGeek Citera
Garone Skrivet 28 Maj 2008 Rapport Skrivet 28 Maj 2008 Om du gillar rap-rock så checka 'Rage against the Machine'. De har väldigt bra budskap i sina låtar också. Citera
xSaaamii Skrivet 28 Maj 2008 Rapport Skrivet 28 Maj 2008 Idiot! Det finns inte bra hip-hop :P Håller med till 99,9%, Men Ken ring, Med stockholm City är helt okej. Citera
ThaNooB Skrivet 2 Juni 2008 Rapport Skrivet 2 Juni 2008 Akon är inte hiphop eller rap. Det är R'n'B! Eller iaf inte hiphop. Citera
eeewwhh Skrivet 2 Juni 2008 Rapport Skrivet 2 Juni 2008 Idiot! Det finns inte bra hip-hop :P Idiot! Det var inte det han frågade :P Idiot! Hur ska han kunna svara på det om det inte finns nå bra hip hop låtar? :P Citera
Trips Skrivet 2 Juni 2008 Rapport Skrivet 2 Juni 2008 (redigerat) Svenska akademin? FFL? Idiot! Det finns inte bra hip-hop :P Idiot! Det var inte det han frågade :P Idiot! Hur ska han kunna svara på det om det inte finns nå bra hip hop låtar? :P Idiot! Det finns bra hip-hop låtar! :P Redigerat 2 Juni 2008 av Trips Citera
eeewwhh Skrivet 2 Juni 2008 Rapport Skrivet 2 Juni 2008 Svenska akademin? FFL? Idiot! Det finns inte bra hip-hop :P Idiot! Det var inte det han frågade :P Idiot! Hur ska han kunna svara på det om det inte finns nå bra hip hop låtar? :P Idiot! Det finns bra hip-hop låtar! :P Idiot! Säg en! :P Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.