Gäst Xboxplayer Skrivet 22 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2004 Är det nya bondspelet bra? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
StriD Skrivet 22 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2004 Vet inte.. verkar inte så jätte bra.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Star Gazer Skrivet 22 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2004 jag tror det e rätt coolt fast jag vet inte... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AidsCunt Skrivet 22 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2004 det är rätt kul så långt jag har spelat. jag har iofs bara spelat till fjärde banan, för jag har det på hårdisken och det laggar sönder efter bana 4. men så långt jag har spelat så är det ett jävligt bra spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 22 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2004 har aldrig testat det e det bra? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skywalker Skrivet 22 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2004 Det är JÄTTE bra. Väldigt nyskapande, Bond är väldigt smidig. Jag har det till ps2, men jag tror inte det finns några stora skillnader. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 22 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2004 jaha :lol: jag trodde ni mena nått nytt bond-spel (asså man sköter om en farm ele nåt sånt) :lol: jaha ni menar james bond? då fattar jag hehe... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xboxplayer Skrivet 24 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2004 Är det bättre än nightfire? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 24 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2004 om det e det nyaste så skulle jag tro det ja... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Star Gazer Skrivet 24 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2004 jag har nightfire på dator och det suger bäverballe... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AidsCunt Skrivet 24 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2004 om det e det nyaste så skulle jag tro det ja... så du tror att ett spel är bättre bara för att det är nyare? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jojjon Skrivet 24 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2004 single player banerna e roliga :) (klara ut spelet på två dagar) fast när det gäller multi player är det kasst man måste vinna banerna i multiplayer och det är hur svårt som helst :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg