halopro96 Skrivet 29 Maj 2008 Rapport Skrivet 29 Maj 2008 tjenare jag har nyss köpt ett xbox live kort från internet.. så jag kopplar ihop mig med min pappas dator och vi trycker på join xbox live. ja jag gorde allt som stod tills det stod att jag var för ung och då var min pappa tvungen att forsätta men då behövde han skriva in sitt hela kredit kort nummer.. MEN det står i på live kortets fodral. INGET KREDITKORT BEHÖVS... Citera
Sidney Skrivet 29 Maj 2008 Rapport Skrivet 29 Maj 2008 Va? Han måste ju bara skriva in sin hotmail adress. Annars kan han skapa en hotmail adress på Xbox Live när det står att han måste skriva in den. När jag skapade mit Xbox Live frågade de aldrig efter nåt kreditkort nr. Citera
Gäst Zakakiro Skrivet 30 Maj 2008 Rapport Skrivet 30 Maj 2008 ni har troligen tryckt på "add credit card" med det kan man köpa microft points för att handla på xbox live marketplace, går att avrigistrera det, ring supporten å säg utt kort uppgifterna elr va det nu va, tar ca en vecka innan det är borta. du får INTE köpa nått elr använda kortet på xbox live under processen för då avbryts processen. EDIT: jag menar att du inte får använda kortet genom att köpa saker från xbox live under processen, råkade skriva fel så det såg ut som om ja mena att ni inte fick använda kortet till något xD ses Citera
halopro96 Skrivet 3 Juni 2008 Författare Rapport Skrivet 3 Juni 2008 ni har troligen tryckt på "add credit card" med det kan man köpa microft points för att handla på xbox live marketplace, går att avrigistrera det, ring supporten å säg utt kort uppgifterna elr va det nu va, tar ca en vecka innan det är borta. du får INTE köpa nått elr använda kortet på xbox live under processen för då avbryts processen. EDIT: jag menar att du inte får använda kortet genom att köpa saker från xbox live under processen, råkade skriva fel så det såg ut som om ja mena att ni inte fick använda kortet till något xD ses ahh fast jag vet vad felet var.. det var att jag hade ett upptaget namn.. så bär jag tröck recover gamertag blev en massa med credit kort och sånt.. ni har troligen tryckt på "add credit card" med det kan man köpa microft points för att handla på xbox live marketplace, går att avrigistrera det, ring supporten å säg utt kort uppgifterna elr va det nu va, tar ca en vecka innan det är borta. du får INTE köpa nått elr använda kortet på xbox live under processen för då avbryts processen. EDIT: jag menar att du inte får använda kortet genom att köpa saker från xbox live under processen, råkade skriva fel så det såg ut som om ja mena att ni inte fick använda kortet till något xD ses jag har också xbox live och cod 4 så jag kan adda dig om du vill?1 Citera
garkan Skrivet 5 Juni 2008 Rapport Skrivet 5 Juni 2008 Bästa är att göra ett nytt account och ny hotmail så du slipper family skiten för den har världens block på typ spel på så. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.