Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

tjenare jag har nyss köpt ett xbox live kort från internet.. så jag kopplar ihop mig med min pappas dator och vi trycker på join xbox live. ja jag gorde allt som stod tills det stod att jag var för ung och då var min pappa tvungen att forsätta men då behövde han skriva in sitt hela kredit kort nummer.. MEN det står i på live kortets fodral. INGET KREDITKORT BEHÖVS...

Skrivet

Va? Han måste ju bara skriva in sin hotmail adress. Annars kan han skapa en hotmail adress på Xbox Live när det står att han måste skriva in den.

När jag skapade mit Xbox Live frågade de aldrig efter nåt kreditkort nr.

Gäst Zakakiro
Skrivet

ni har troligen tryckt på "add credit card" med det kan man köpa microft points för att handla på xbox live marketplace, går att avrigistrera det, ring supporten å säg utt kort uppgifterna elr va det nu va, tar ca en vecka innan det är borta. du får INTE köpa nått elr använda kortet på xbox live under processen för då avbryts processen.

EDIT: jag menar att du inte får använda kortet genom att köpa saker från xbox live under processen, råkade skriva fel så det såg ut som om ja mena att ni inte fick använda kortet till något xD

ses

Skrivet

ni har troligen tryckt på "add credit card" med det kan man köpa microft points för att handla på xbox live marketplace, går att avrigistrera det, ring supporten å säg utt kort uppgifterna elr va det nu va, tar ca en vecka innan det är borta. du får INTE köpa nått elr använda kortet på xbox live under processen för då avbryts processen.

EDIT: jag menar att du inte får använda kortet genom att köpa saker från xbox live under processen, råkade skriva fel så det såg ut som om ja mena att ni inte fick använda kortet till något xD

ses

ahh fast jag vet vad felet var.. det var att jag hade ett upptaget namn.. så bär jag tröck recover gamertag blev en massa med credit kort och sånt..

ses

jag har också xbox live och cod 4 så jag kan adda dig om du vill?1

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...