xSaaamii Skrivet 29 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2008 Som rubriken lyder, Vilken Guild/Klan är du med i? Själv är jag med i Dark Brotherhood. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 29 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2008 Fighters guild, The Blades, Order of Virtous Blood. ( Börjar du inte överdriva lite med alla Oblivion trådar nu? ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raffed Skrivet 29 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2008 Dark Brotherhood och Thieves Guild ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 29 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2008 Klarade nyss Arena också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 29 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2008 Jag glömde, Jag är okså med i The blades och Har klarat alla Arena. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kratos Skrivet 29 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2008 har klarat alla guilds nån gång, men jag har dålig koll på vad jag är med i nu, antagligen Dark Brotherhood och Thieves Guild, dom jag tycker är roligast Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EDOBEM Skrivet 29 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2008 Är med i typ 6-7 guilds och kmr inte ihåg namnen på dom :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 30 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2008 japp de roligaste Guilderna att vara med i är Thieves Guild och Dark Brotherhood. Figthers och Mages Guild tycker inte jag är så roliga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 30 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2008 Order of Virtous Blood. Är det den som man kommer in i i main quest line uppdragen? Då man ska välja mellan att döda en argonian elr att släppa den fri? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 30 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2008 Order of Virtous Blood. Är det den som man kommer in i i main quest line uppdragen? Då man ska välja mellan att döda en argonian elr att släppa den fri? Det är väl senare i något uppdrag när man är inne i grottorna där den sekten bor. Det är ett main Questline uppdrag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zakakiro Skrivet 30 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2008 har klarat alla guilder Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 31 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2008 är med i 4 bara ska fixa så jag blir med i mera guild Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.