xSaaamii Skrivet 4 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2008 Okej synd :/, Det hadde varit ganska coolt ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 6 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2008 vad finns det för guild Det finns , Thieves , Mages , figters, Dark Brotherhood. Tror att det var alla. + Arena, Order of Virtous Blood, The Blades*, The Mythic Dawn.* hur blir man med i order of virtous the blades the mythic dawn * Main-quest krävs i dessa, och du är bara lite indirekt med i dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 6 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2008 (redigerat) Nej, du förblir Blade Brother.Blade sister då? Diskriminerare! :P Är med i the thieves guild, the dark brotherhood, the arena, the blades och the knights of the white stallion. Redigerat 6 Juni 2008 av Trips Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 8 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2008 Jag är så J*vla är på Oblivion just nu. Jag körde de första uppdragen i Dark Brotherhood och efter ett tag så Blev jag förfrågad av Vampyren om jag ville ta emot hans " Dark Gift " Och dum som man är så tog jag ju emot den och blev en vampyr. Så nu kan jag inte vara ute i solljus eller prata med folk på gatorna. Enda sättet är ju att Dricka blod och då Fångar alltid Imperial Guards mig. När jag sen försöker göra Questet så att jag blir av med att Vara vampyr så kommer jag till någon Häxa som säger att jag måste hämta 5 St Grand soul Gems och de skall vara tomma med andra ord ett Impossible Quest. Så jag fick börja om på en ny gubbe efter att jag spelat 30 H på den andra, Snacka om Surt! /: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 8 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2008 Du skulle inte gjort det, utan gått in på den här sidan: www.uesp.net Där finns en detaljerad guide hur man finner alla Soul Gems till questen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 8 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2008 Men jag har fortfarande en Save ifrån den karaktären kvar skicka hela länken :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 8 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2008 http://www.uesp.net/wiki/Oblivion:Vampire_Cure Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 8 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2008 Du är Bäst Garone ! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EDOBEM Skrivet 9 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2008 Det borde väl ändå vara den som skrev själva artikeln vara ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 9 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2008 Jag är inte bäst, jag googlar bara innan jag frågar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.