xSaaamii Skrivet 29 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2008 När du har klarat alla uppdrag i Main Quest line, Kan du fortfarnade joina guilder och göra vanliga Quests? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 29 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2008 Mm, du kan fortfarande göra uppdrag och gå med i guilds som vanligt, bara det att du inte kan göra main quests. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 29 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2008 Okej tack :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 29 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2008 Det kommer stå en staty av dig i Bruma när du klarat MQ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 29 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2008 den står inte där när man klarat MQ utan när du gjort questen där du ska gå igenom oblivion gaten utanför bruma... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 29 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2008 Okej, jag är inte där ennu just nu så är jag på ett uppdrag där man skall döda spioner utanför, slottet där man skyddar kungens son. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zakakiro Skrivet 30 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2008 japp man kan spela i all oändlighet :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 31 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2008 japp man kan spela i all oändlighet :D Coolt ;) Jag gillar mest och köra Guild uppdrag jag hatar och gå in och stänga portar m.m. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 31 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2008 Stäng så många gates du kan. Man får Sigil Stones av dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 3 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2008 Okej, Men vet du var man hittar de stenarna som man måsta ge till en tant när man vill bli av med att vara vampyr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 3 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2008 Mage's guilds/Oblivion Gates/Ayleid Ruins. Det är svåra att få tag på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 4 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2008 okej jag har hittat några nu :D, Det suger verkligen att vara vampyr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.