Narutofan95 Skrivet 29 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2008 Keyblade altså vilken är den bästa och hur får man den? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 30 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2008 Ultima weapon, du måste klara ut pelet och faratill var du hittade sora, där är receptet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 30 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2008 i bägge spelen e ultima blade den bästa, och du sa till kh2 jirachi22, men man behöver inte klara hela spele för å få ultima recipe Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Narutofan95 Skrivet 30 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2008 vad ska man göra då? för att få tag i den Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 31 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2008 kolla på gamefaqs.com, där får du svar på dina frågor om du kan engelska Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 31 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2008 Man behöver ju inte ens dem för att klara spelet, så varför ens skaffa? ^^ Jag orkade inte det, klarade mig fint utan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 31 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2008 ja me, ja klarade spele första gången me...(f*n nu har ja glömt namne på den...)halloween keybladen på kh2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Narutofan95 Skrivet 31 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2008 jag har klarat det en gång men tänkte försöka döda sepiroth så jag tänkte det är nog en bra ide att skaffa den Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 1 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2008 ja klarade honom första gången me halloween keyblade första gången, men de e enklare de ultima för dens MP hastega Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Narutofan95 Skrivet 1 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2008 (redigerat) ok. jag tänkte köpa kh2 (lånar det av en polare) så tycker ni att jag ska köpa det? altså nytt bara 200kr Redigerat 1 Juni 2008 av YODAPOWER Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SweetDarkness Skrivet 14 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2008 Egentligen är alla Keyblades rätt så bra och snygga.C:: Själv tycker jag att Fenrir och Ultima weapon är bäst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Narutofan95 Skrivet 14 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2008 har alla nu. Men vet nån hur man får hades cup? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg