Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

JAg har köpt guld live och halo 3 men det jag undrar är måste man ladda ner massa stora patcher eller så som är mer än 51 mb för jag har ett minnneskort? Svara snabbt snälla!

Skrivet (redigerat)

nej, Jag tror du måste ha hårdisk.

fans j*vla skit onödigt köp, f*n bättre med gamla wii:et ju -.-

Och varför tror du jag inte kan köra utan hårddisk?

Redigerat av HaSsE93
Skrivet

Du ska väl kunna köra fast du inte har hårddisk. Du kan ju testa och kolla om det funkar. Du måste ju inte aktivera ditt guld live som du köpt för att testa. När du aktiverar ditt konto som ett live konto så får du ju en gratis guld live månad.

Skrivet (redigerat)

Du ska väl kunna köra fast du inte har hårddisk. Du kan ju testa och kolla om det funkar. Du måste ju inte aktivera ditt guld live som du köpt för att testa. När du aktiverar ditt konto som ett live konto så får du ju en gratis guld live månad.

Jo fast jag bytte mitt wii mot detta xbox så dom har vell redan kört online

Det är ingen fara jag köper en hårdisk ska jag köpa extern eller sätta fast den. jag tror jag hittat en liten sak på xboxet man tar bort en grå sak sen så kan man koppla in jag tror det är hårdisken. va heter dom hårdiskarna som man sätter fast där. det är där uppe när du har ditt xbox stående

Redigerat av HaSsE93

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...