Siyuro Skrivet 22 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2004 Vet någon hur man får GS Bollen på Pokemon Silver? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 22 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2004 går inte bara på crystal fast om du vill kunna i silver måste du ha gameshark det har jag :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 22 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2004 Hej! GS-bollen kan du bara få i crystal verision. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
thepokemon Skrivet 23 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2004 jag har cristal!säg hur man gör :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 23 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2004 är det inte så att man måste ha gameshark? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
thepokemon Skrivet 24 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2004 jo men dom sa... :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 24 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2004 sa vadå? att man kan få den av prof. Oak eller? det stämmer inte... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bobby Orr Skrivet 28 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2004 Jag har bildbevis! Men jag har filen på datorn så om någon kan ge mig sin Mailadress så kan jag skicka bilden till er! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pokecard Skrivet 7 April 2004 Rapport Dela Skrivet 7 April 2004 jag har gs bollen på mit guld :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 7 April 2004 Rapport Dela Skrivet 7 April 2004 jag har gs bollen på mit guld :angry: då kan du ta och berätta hur du fick den då :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pokecard Skrivet 8 April 2004 Rapport Dela Skrivet 8 April 2004 jag hade mystery gift och linkade ihop två game boy kolor med den svarta rutan då står det något sen startade jag upp spelet och gick in i golden rod citys pokemon center på översta våningen där får man en sak av en tjäj då fick jag gs bollen man kan okså få andra saker :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 8 April 2004 Rapport Dela Skrivet 8 April 2004 jag hade mystery gift och linkade ihop två game boy kolor med den svarta rutan då står det något sen startade jag upp spelet och gick in i golden rod citys pokemon center på översta våningen där får man en sak av en tjäj då fick jag gs bollen man kan okså få andra saker :P et där är inte sant för på pkmn guld/silver så var g/s bollen inte äns påtänkt :angry: har du bildbevis B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg