dannoeh Skrivet 31 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2008 När jag tar på Pal Pad sen trycker på Danne's code (heter danne) så står de To obtain your friend code, please log on to the Nintendo WCF vad gör jag då. ich ensak till.. hur kan jag byta Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 31 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2008 du måste gå in till wifi en gång först Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dannoeh Skrivet 31 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2008 du måste gå in till wifi en gång försthur och vart? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 31 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2008 nederst i pokécentret Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dannoeh Skrivet 31 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2008 men du jag gör så här pratar med en tjej så står de sä här: Nintendo-Wi-Fi Connection treats your Nintendo Ds Game Card and Nindendo ds as a set. Save this Nintendo Ds systems's Nintendo Wi-Fi connection user information to this game card and connect to Nintendo Wi-Fi- Connection? YES NO så trycker ja på Så står de connection och lite me sen står de No compatible access point in range. Check your connection settings and try again. For help, visit www.nintendo.wifi.com (51099) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 31 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2008 men du jag gör så här pratar med en tjej så står de sä här: Nintendo-Wi-Fi Connection treats your Nintendo Ds Game Card and Nindendo ds as a set. Save this Nintendo Ds systems's Nintendo Wi-Fi connection user information to this game card and connect to Nintendo Wi-Fi- Connection? YES NO så trycker ja på Så står de connection och lite me sen står de No compatible access point in range. Check your connection settings and try again. For help, visit www.nintendo.wifi.com (51099) Så blir det för mig med.Ibörjan när du startar spelet så ska du välja nintendo wfc settings, där kan du fixa internet anslutning. Prova gå in i det där rummet igen, då borde det funka men det gör det inte för mig för jag hittar ingen trådlös anslutning :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 31 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2008 Har du trådlöst bredband?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 31 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2008 Har du trådlöst bredband??Ja men det är väldigt låg singnal... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 31 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2008 gå närmare... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 31 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2008 gå närmare...närmare vad? datorn eller? (vet jag e trög)... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dannoeh Skrivet 31 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2008 gå närmare...närmare vad? datorn eller? (vet jag e trög)... tänkte precis ställa samma fråga :)är också väldigt trög (: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
EMPERORDEATX Skrivet 31 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2008 gå närmare routern med ditt ds. eller modemet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg