Hoppa till innehåll

Hjälp Med Friend Code

Rekommendera inlägg

men du jag gör så här pratar med en tjej så står de sä här: Nintendo-Wi-Fi Connection treats your Nintendo Ds Game Card and Nindendo ds as a set. Save this Nintendo Ds systems's Nintendo Wi-Fi connection user information to this game card and connect to Nintendo Wi-Fi- Connection? YES

NO

så trycker ja på Så står de connection och lite me sen står de

No compatible access point in range. Check your connection settings and try again. For help, visit www.nintendo.wifi.com

(51099)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

men du jag gör så här pratar med en tjej så står de sä här: Nintendo-Wi-Fi Connection treats your Nintendo Ds Game Card and Nindendo ds as a set. Save this Nintendo Ds systems's Nintendo Wi-Fi connection user information to this game card and connect to Nintendo Wi-Fi- Connection? YES

NO

så trycker ja på Så står de connection och lite me sen står de

No compatible access point in range. Check your connection settings and try again. For help, visit www.nintendo.wifi.com

(51099)

Så blir det för mig med.

Ibörjan när du startar spelet så ska du välja nintendo wfc settings, där kan du fixa internet anslutning.

Prova gå in i det där rummet igen, då borde det funka men det gör det inte för mig för jag hittar ingen trådlös anslutning :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...