ThaNooB Skrivet 31 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2008 Hur importerar man favoriter/bokmärken från Internet Explorer till Firefox? Jag gjorde så att den skulle importera från Internet när jag installerade Firefox. Men då hade jag inga favoriter liksom, hade glömt att lägga in några på Internets favoriter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 31 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2008 Hur importerar man favoriter/bokmärken från Internet Explorer till Firefox? Jag gjorde så att den skulle importera från Internet när jag installerade Firefox. Men då hade jag inga favoriter liksom, hade glömt att lägga in några på Internets favoriter.Om du frågar hur man lägger till en sida till sina bokmärken på FF så är det ändra under bokmärken och längst upp eller Ctrl + d Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 31 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2008 Nä, hur man importerar. Asså "skickar" över bokmärken från Internet Explorer till FF. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 31 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2008 Nä, hur man importerar. Asså "skickar" över bokmärken från Internet Explorer till FF.Okej, för mig så skickades bara dom över när jag installerade FF. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 31 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2008 Ja, men jag hade glömt att lägga in Favoriter från hårddisk D till C där IE favoriterna var. Jag har allt viktigt på D liksom. Jag har installerat om min data. Så har jag Vista nu, hittade inte riktigt var jag skulle lägga in favoriterna som jag hade sparat på D. (Jag formaterar/installerar aldrig om D för där har jag ju dem skitviktiga sakerna). Jag laddade ner FF och tryckte att den skulle importera Favoriterna från IE till Bokmärken på FF. Men jag hade inte lagt in Favoriter från D till skiten så att dem kunde skickas över... Asså ja e sämst på att förklara :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 1 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2008 Någon som vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 1 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2008 (redigerat) du kan lägga alla favoriter i samma map när man trycker på favoriter( typ länkar eller nått) sen du kopiera denna mappen från fälter favoriter sen klistra in under bokmärken i FF altså i webbläsaren. man trycker på favoriter/bokmärken sen står det ordna favoriter/bokmärken sen drar du en map med favoriter till ordna favoriter i FF funkar för mig ialla fall Redigerat 1 Juni 2008 av Viruz256 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 1 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2008 du borde kunna copiera dom från IE mappen med favoriter( altså där IE är instalerat är det en map som heter favoriter) till FF apen favoriter så ska du ha alla Jag försökte, men då stod det att man måste vara inloggad eller nåt som administratör för att lägga in nåt i FF mappen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.