Hoppa till innehåll

Hjälp Med Virus Skydd


Angelo
 Dela

Rekommendera inlägg

Hej

 

Jag sitter på en ganska dålig dator hos min pappa (Windows 2000) och jag behöver ett virus skydd jag hade tänkt använda Avg Free som jag har på min andra dator hos mamma. Men Avg Free 8.0 funkar inte på denna datorn och jag har letat efter nån gammlare version av Avg men har inte hittat nån här är det jag vill ha: http://testcentret.idg.se/produkt.asp?pID=5705

tror det går med Avg 7.5 med men det går inte att ladda ner på länken inte va jag ser ialla fall så hjälp mig att hitta en version som funkar på Windows 2000

 

Tack på förhand

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Logfan

I think you can download it on softpedia else i could upload it for you

Ledsen att jag inte har svarat har inte varit ine på fuska på länge

 

Hi can u uppload the Avg for me?

Do u speak swedish?

 

Ja, det är klart han kan prata svenska, han fattade vad du skrev på första inlägget?

 

Sök på google väl "Download .........."

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hej

 

Jag sitter på en ganska dålig dator hos min pappa (Windows 2000) och jag behöver ett virus skydd jag hade tänkt använda Avg Free som jag har på min andra dator hos mamma. Men Avg Free 8.0 funkar inte på denna datorn och jag har letat efter nån gammlare version av Avg men har inte hittat nån här är det jag vill ha: http://testcentret.idg.se/produkt.asp?pID=5705

tror det går med Avg 7.5 med men det går inte att ladda ner på länken inte va jag ser ialla fall så hjälp mig att hitta en version som funkar på Windows 2000

 

Tack på förhand

 

man skör inte 2000 längre nu gäller vista,XP eller windows 7 som kommer ut år 2009!!!!! skaffa en dator inte en låda!:@

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...