asabrasa Skrivet 31 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2008 en kompis till mig har sagt att man kan ha rött plasma sword i halo 2 och jag undrar om det är sant. om det är sant får ni gärna berätta hur man får det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 7 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2008 Kan du inte fråga din kompis hur han fick det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ROBLOX Skrivet 8 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2008 Ehhh...jag tror din eh..kompis? lurar dig! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 9 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2008 en kompis till mig har sagt att man kan ha rött plasma sword i halo 2 och jag undrar om det är sant. om det är sant får ni gärna berätta hur man får det. Det finns 2 sätt . Har din kompis fel på sina ögon eller så är han en stor lögnare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 10 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2008 (redigerat) Svarar på frågan: Nej, rött Energy Sword finns inte. Eller han kanske menade en Röd Plasma Rifle ? Isåfall finns det, Brute Plasma Rifle. Brute Plasma Rifle: http://unscdf.planethalo.gamespy.com/images/Brute%20Plasma%20Rifle.jpg Energy Sword: http://images.wikia.com/halo/images/thumb/7/75/Energy-sword.jpg/300px-Energy-sword.jpg Redigerat 11 Juni 2008 av PussyCat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowman Skrivet 11 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2008 (redigerat) jag har inte hört talats om Rött Energy Sword eller set det :) Redigerat 11 Juni 2008 av Shadowman Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fruesgkuas Skrivet 21 September 2008 Rapport Dela Skrivet 21 September 2008 (redigerat) kan vara möjligt, är detta på dator så kan man ändra energy swords färg genom att modda en fil. samma sak gäller xbox. om du bortser från modding så kan det vara så att din kompis antingen luras eller att han sa fel och menade brute plasma rifle igentligen Redigerat 21 September 2008 av fruesgkuas Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NolifeGames Skrivet 21 September 2008 Rapport Dela Skrivet 21 September 2008 Nej tyvärr så finns inte det. Men det skulle vara ganska coolt om det fanns :DEller vad tycker ni? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 30 September 2008 Rapport Dela Skrivet 30 September 2008 Bluff Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg