Gäst Overkill Skrivet 31 Maj 2008 Rapport Skrivet 31 Maj 2008 Ofta när jag använder WoW Map Viewer eller Kollar igenom .wmos med Model Viewer så hänger datorn upp sig och det står att den har nollställt min Grafikaccelerator eftersom den inte svarade på kommandon. Och skärmen blir svart och säger "No Signal" tillochfrån, Och jag kan inte göra nått (förutom att starta om datorn) Hur fixar jag skiten?
Garone Skrivet 31 Maj 2008 Rapport Skrivet 31 Maj 2008 "No Signal" brukar det ju stå när man startar skärmen utan att det är inkopplad..
ExorZ Skrivet 31 Maj 2008 Rapport Skrivet 31 Maj 2008 Händer ibland för mig när jag har fel grafiks inställningar, typ för bra för skärmen eller nå, att jag får blue screen eller att den blir svart och de står No Signal (har en HP wide19tum(äre "" eller "?))
Gäst Overkill Skrivet 1 Juni 2008 Rapport Skrivet 1 Juni 2008 (redigerat) "No Signal" brukar det ju stå när man startar skärmen utan att det är inkopplad..Ja men det står det. Sen så kan man inte röra datorn, Sen kommer en still-bild tillbaka ett tag (man kan inte göra nått)..om man trycker ctrl+alt+delete, kommer den efter nästa No Signal... Redigerat 1 Juni 2008 av Overkill
Rekommendera inlägg