elin1101 Skrivet 31 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2008 vad heter de adnra spelet som heter rätt likt?... Finns det liknande sådana spel på internet som man INTE måste ladda ner Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 31 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2008 det finns massa spel som heter likt world of warcraft <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
elin1101 Skrivet 31 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2008 Hmm, ja gtänker p ådet när man bygger upp gubbar oc hska hindra fienderna att komma förbi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheWho Skrivet 31 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2008 vad heter de adnra spelet som heter rätt likt?... Finns det liknande sådana spel på internet som man INTE måste ladda ner Finns inga bra MMORPGs som du inte måste ladda ner. Warcraft är ju rätt likt namn, men det måste du också ladda ned om du inte kör någon liten opengl version. sluta spamma btw Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 31 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2008 Jag tror hon menar Warcraft III, vilket är ett RTS och inte ett MMORG. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
elin1101 Skrivet 31 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2008 Jag tror hon menar Warcraft III, vilket är ett RTS och inte ett MMORG. Juste så hette det, det är det jag emnar =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 31 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2008 Jag tror hon menar Warcraft III, vilket är ett RTS och inte ett MMORG. Juste så hette det, det är det jag emnar =) Red Alert 2 Command & Conquer:Tiberium Wars Age Of Empires 3 med tillägg Rise & Fall Star Wars: Empire at War Red Alert 3 släpps i Oktober ifall du skulle hitta 2:an och gilla det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheWho Skrivet 31 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2008 Jag tror hon menar Warcraft III, vilket är ett RTS och inte ett MMORG.Har aldrig påstått att WCIII är ett MMORG Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
elin1101 Skrivet 31 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2008 Tack så mycket!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tewhaten Skrivet 31 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2008 Company of Heroes! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 31 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2008 Jag tror hon menar Warcraft III, vilket är ett RTS och inte ett MMORG.Har aldrig påstått att WCIII är ett MMORG Jag påstod aldrig att du sagt det heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheWho Skrivet 31 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2008 Jag tror hon menar Warcraft III, vilket är ett RTS och inte ett MMORG. Har aldrig påstått att WCIII är ett MMORG Jag påstod aldrig att du sagt det heller. Bah, måste sett fel. Uppfattade det som du citerade mig, ber om ursäkt för det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.