pergok Skrivet 29 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2003 Nu har 1.10 patchen kommit ut till diablo! Jag har testat den och tycker att den är VÄLDIGT VÄLDIGT dålig .. vad tycker ni? Testa den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viktor_2003 Skrivet 29 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2003 jag tycker inte att diablo är bra över huvudtaget Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pergok Skrivet 29 Oktober 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2003 det är mycket buggar och negativa saker som tillkommit bl.a: 1. mephistos lair har blivit as stort ( tog mej en halv timme att hitta ner gången ) 2.t¤xt£n bl#r sÅ HÆr 3.Monstren har blivit asmycket starkare 4. Korna gör dubbelt så mycket skada 5.man kan inte leecha 6. Det suger helt enkelt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ullbergan Skrivet 29 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2003 japp det gör det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PatrikDenStore Skrivet 29 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2003 ja, men det förstod jag att det skulle göra från första början... förstod verkligen inte hur alla kunde längta till patchen så himla mkt :? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Daniel Kamali Skrivet 29 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2003 Gillar ni inte lite motstånd eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kotchimotchi Skrivet 30 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2003 INte så mycket man måste vara på lvl 99 för att klara cow i Hell jag är på 86 jag dör hela tiden jag har typ bara dödat 10 kor på 2 dar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PatrikDenStore Skrivet 30 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2003 Jag må gilla motstånd, men dom har gjort det aldeles för svårt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Swe_DeMoN Skrivet 30 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2003 Jag tucker oxå den e as dålig men det finns fördelar te x att man kan lägga acc på e-post Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SuS1321 Skrivet 30 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2003 jag har inte kunnat prova den för mitt LoD är cp skärmen blir svart sen blir det skrivbordet kommer inte in kan nån hjälpa mig att fixa det??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Might Skrivet 11 November 2003 Rapport Dela Skrivet 11 November 2003 Gillar ni inte lite motstånd eller? Jag tycker att Diablo II är kul, men jag har aldrig hört talas om 1.10 patchen, men det verkar som den suger ordentligt! :1_ke: :new_asthanos: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
softy_dbz Skrivet 11 November 2003 Rapport Dela Skrivet 11 November 2003 asså jag har läggt av med diablo II lod bara för den nya patchen.Den är ** tråkig!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.