Wendos Skrivet 2 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2008 Har detta spelet. Det är rätt segt.. Det är mer typ familj-spel som man ska spela med andra. Har bara provat det själv och det är inte kul alls då. Kanske drf det är i genren familjespel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 2 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2008 Nä, gud vad smart du är! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 5 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2008 Nä, gud vad smart du är!Men vrf köper du ett spel i genren familjespel om du bor ensam? >_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 5 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2008 1. Jag laddar ner. 2. Jag bor hemma ._. 3. Det såg kul ut på trailern =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 10 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2008 1. Jag laddar ner. 2. Jag bor hemma ._. 3. Det såg kul ut på trailern =D 1, :o2, -.- 3, >_> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NintendoGuy Skrivet 10 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2008 Köpte det i fredags och det är riktigt kul. Speciellt med en kompis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowman Skrivet 11 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2008 det är jete kul med sina kompisar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 11 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2008 vad kostar spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 13 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2008 vad kostar spelet? http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=264360 Vet inte om jag ska punga ut fullpris för spelet. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.