davve55 Skrivet 1 Juni 2008 Rapport Skrivet 1 Juni 2008 hej har gta sanandreas det startar inte det kommer en liten bit och sen tänger det av sig själv :( . har windows vista fast det kanske inte hjälper till problemet. det står gta_sa.exe har slutat att fungera//davve Tacksam för ett sanpt svar :) har testat och instalera om det men hjälpte inte
Apex Skrivet 1 Juni 2008 Rapport Skrivet 1 Juni 2008 (redigerat) Har du köpt spelet? eller laddat ner det olagligt? Har du några moddar på spelet? Redigerat 1 Juni 2008 av Rezex
davve55 Skrivet 2 Juni 2008 Författare Rapport Skrivet 2 Juni 2008 pirat nerladdat tyvär. har exakt samma kopia på en annan dator och det funkar toppen. vad är det för moddar du undrar??
Apex Skrivet 2 Juni 2008 Rapport Skrivet 2 Juni 2008 Typ om du har moddat in bilar eller moddat i gta.dat?
Gäst Overkill Skrivet 2 Juni 2008 Rapport Skrivet 2 Juni 2008 Om den andra datorn inte är Vista, prova att fixa en Vista kombitabel *det man gör så man inte behöver skivan.. säger inte va de heter, vill inte ha en varning*
davve55 Skrivet 3 Juni 2008 Författare Rapport Skrivet 3 Juni 2008 inga bilar har jag lakt in en okej ska tästa det tack så mkt
davve55 Skrivet 6 Juni 2008 Författare Rapport Skrivet 6 Juni 2008 hmm moste hitta en vista kompitabel. fast säg inget det kan ni få en varning :(
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 6 Juni 2008 Rapport Skrivet 6 Juni 2008 Det kan ha blivit fel på spelet via installationen, avinstallera det och installera om det så kanske det fungerar.
ThaNooB Skrivet 6 Juni 2008 Rapport Skrivet 6 Juni 2008 Det kan ha blivit fel på spelet via installationen, avinstallera det och installera om det så kanske det fungerar. Det skrev han att han redan testat! :meddum:
Datadanne Skrivet 8 Juni 2008 Rapport Skrivet 8 Juni 2008 Det kan ha blivit fel på spelet via installationen, avinstallera det och installera om det så kanske det fungerar. Det skrev han att han redan testat! :meddum: :meddum: :bah:
davve55 Skrivet 8 Juni 2008 Författare Rapport Skrivet 8 Juni 2008 till Overkill. kan du adda mitt msn så du kan säga vad vista kompitatablen heter se omdet funkar med en sån mitt msn [email protected]
Rekommendera inlägg