Northwest Skrivet 8 Juni 2008 Rapport Skrivet 8 Juni 2008 San Andreas Fungerar väl dåligare på Vista en på XP.
davve55 Skrivet 13 Juni 2008 Författare Rapport Skrivet 13 Juni 2008 Tacksam för ett snapt svar. funkar det till vista om man har laddat ner det anars får jag väl köpa det fast det är ingen ide om det händer lika dant det råkade komma in i en annn tråd med ber om ursäkt. tacksam för ett snaptsvar. funkar nerladdat gta sanandreas till windows vista. i så fal får jag köpa det fast ingen ide om det händer lika dant det råkade komma in i en annn tråd med ber om ursäkt. tacksam för ett snaptsvar. funkar nerladdat gta sanandreas till windows vista. i så fal får jag köpa det fast ingen ide om det händer lika dant varför kommer det till fel tråd :evil: ååå så dum jag är det ans ju 2 sidor ;:
davve55 Skrivet 16 Juni 2008 Författare Rapport Skrivet 16 Juni 2008 jag vetinte om sanandreas funkar på vista jag tror att det funkar sämre på vista fast inte säker!
davve55 Skrivet 17 Juni 2008 Författare Rapport Skrivet 17 Juni 2008 vetinte om det funkar sämre på vista men jag tror det
Tilvas Skrivet 23 Juni 2008 Rapport Skrivet 23 Juni 2008 har du prövat att köpt spelet eller fråga en kompis om att få låna det och kolla om det funkar
ockero Skrivet 23 Juni 2008 Rapport Skrivet 23 Juni 2008 pirat nerladdat tyvär. har exakt samma kopia på en annan dator och det funkar toppen. vad är det för moddar du undrar?? testa å cracka det igen med en annan crack eller nåt
Gäst ponta500 Skrivet 7 Juli 2008 Rapport Skrivet 7 Juli 2008 hej har gta sanandreas det startar inte det kommer en liten bit och sen tänger det av sig själv :( . har windows vista fast det kanske inte hjälper till problemet. det står gta_sa.exe har slutat att fungera//davve Tacksam för ett sanpt svar :) har testat och instalera om det men hjälpte inte har du har du köpt det begagnat eller spelat mycket och inte tagit paus eller stängt av det i bland då så pajar skivan av hettan.
Rekommendera inlägg