son-johan Skrivet 22 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2004 Ska det komma ut nått GoldenSun 3? Isåfall, när? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 22 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2004 Hej! Camelot har inte något förlängt kontrakt med Nintendo, men om det blir ett nytt kontrakt så tror jag att den kommer ut. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Lakrits Tomte Skrivet 22 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2004 jag tror inte det kommer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 22 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2004 ska det komma ut en trea?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 23 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2004 Man kan ju hoppas att de kommer ut en 3-a Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 23 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2004 Ja jag hoppas det, men allt löste ju sig i 2an... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 23 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2004 skulle vara kul om alla lighthouse+ett spöklighthouse kom!! att karst, agatio och alla dem kom tibaxs som spöken! att man måste klara alla lighthouse igen fast nu e bossarna spöken, och att det finns ett jättestort spöklighthouse som e den sista lighthouse! och där så skulle man få möta alla bossar igen som en o samma boss fast som spöke... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 23 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2004 2-an är kul men jag har fastnat :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 23 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2004 "jätte" bra idé zorro... nej allvarligt.. *suger* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bego Skrivet 23 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2004 Hej jag hoppas att gs3 kommer ut Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 23 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2004 "jätte" bra idé zorro... nej allvarligt.. *suger* ja vet fast det e vad jag har fantiserat om hur gs3 (om det nu kommer ut) ska se ut... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 23 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2004 Det skulle varit grymt om det kom ut en trea. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg