Gäst Zakakiro Skrivet 1 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2008 tjena, nu har jag fått problemet nästan alla får nån gng,,, mitt 360 är trasigt tror jag, spelade COD4 me en kompis sen hängde sej hela j*vla spelet,,,, startar om... händer samma sak igen... sen kan ja inte starta ens för det hänger sej i xbox 360 introt "-.- samma hände när ja spelade gta hann bara säga "Tja tommy!" sen hängde det sej... men det kan ju vara tv:n också elr? hoppas att det e tv:n för pappa säger att en plastma tv åker in när min tv går sönder :) tacksam för svar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 1 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2008 Testa att koppla in ditt Xbox 360 i en annan tv i ditt hus och kolla om det funkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zakakiro Skrivet 1 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2008 Testa att koppla in ditt Xbox 360 i en annan tv i ditt hus och kolla om det funkar. okej ty Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 1 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2008 ifalll det inte funkar köp nytt!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zakakiro Skrivet 1 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2008 ifalll det inte funkar köp nytt!! Thank you doctor stupid! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 1 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2008 ifalll det inte funkar köp nytt!! Man kanske inte vill betala för ett helt nytt om det finns nån chans att laga sitt. Om det inte funkar med en annan tv så kan du ju gå tillbaka till affären du köpte det hos och kolla vad de säger. Om du har lite tur så får du ett helt nytt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zakakiro Skrivet 1 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2008 ifalll det inte funkar köp nytt!! Man kanske inte vill betala för ett helt nytt om det finns nån chans att laga sitt. Om det inte funkar med en annan tv så kan du ju gå tillbaka till affären du köpte det hos och kolla vad de säger. Om du har lite tur så får du ett helt nytt. köpte ju det för typ 3 år sen elr nått, tvivlar på att ja får ett nytt :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 1 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2008 Aha, ok. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zakakiro Skrivet 1 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2008 nu é det över... Mitt 360 visar "The Ring Of Death" nu, mitt xbox 360 har avlidit... vi håller en tyst minut :( kan ej starta det mer den gröna ringen runt start knappen blinkar rött... R.I.P, you served me well in these years... tack för hjälpen i allafall :/ det é nästan som att förlora en vän det här .. det tycker nog alla som har 360 :/ (Tyst minut) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 1 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2008 Men det ska la finnas ett sätt att fixa red ring of death? om ja inte har fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 1 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2008 Men det ska la finnas ett sätt att fixa red ring of death? om ja inte har fel. ja om man lämnar in det på servis... min kompis har det på sitt vanliga xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zakakiro Skrivet 1 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2008 prövade att vira in mitt xbox i filtar i ca 20 minuter men det funkar ändå inte :( :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.