Hoppa till innehåll

Xbox 360 Trasigt?

Gäst Zakakiro

Rekommendera inlägg

Gäst Zakakiro

tjena, nu har jag fått problemet nästan alla får nån gng,,, mitt 360 är trasigt tror jag, spelade COD4 me en kompis sen hängde sej hela j*vla spelet,,,, startar om... händer samma sak igen... sen kan ja inte starta ens för det hänger sej i xbox 360 introt "-.- samma hände när ja spelade gta hann bara säga "Tja tommy!" sen hängde det sej... men det kan ju vara tv:n också elr? hoppas att det e tv:n för pappa säger att en plastma tv åker in när min tv går sönder :)

tacksam för svar

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 25
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

ifalll det inte funkar köp nytt!!

Man kanske inte vill betala för ett helt nytt om det finns nån chans att laga sitt. Om det inte funkar med en annan tv så kan du ju gå tillbaka till affären du köpte det hos och kolla vad de säger. Om du har lite tur så får du ett helt nytt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Zakakiro

ifalll det inte funkar köp nytt!!

Man kanske inte vill betala för ett helt nytt om det finns nån chans att laga sitt. Om det inte funkar med en annan tv så kan du ju gå tillbaka till affären du köpte det hos och kolla vad de säger. Om du har lite tur så får du ett helt nytt.

köpte ju det för typ 3 år sen elr nått, tvivlar på att ja får ett nytt :/

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Zakakiro

nu é det över... Mitt 360 visar "The Ring Of Death" nu, mitt xbox 360 har avlidit... vi håller en tyst minut :( kan ej starta det mer den gröna ringen runt start knappen blinkar rött... R.I.P, you served me well in these years... tack för hjälpen i allafall :/ det é nästan som att förlora en vän det här .. det tycker nog alla som har 360 :/

(Tyst minut)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...