jk78ki Skrivet 1 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2008 jag har dödar dyawn men om man dödar han så kommer man få playboys hus iaffal?och vilken dödade ni? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zakakiro Skrivet 1 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2008 använd spoilers! jag dödade playboy x. om man dödar dwayne så får man pengar men man blir ej vän me playboy x, dödar man playboy x får man det bästa safehouse, blir vän me dwayne så man kan ringa honom för att få backup. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 1 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2008 Spoilervarning texten nedan, läs inte om du inte vill läsa et.. Jag dödade playbox x, dwayne är en vän fortfarade, det är inte playbox x om man dödar dwayne Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 1 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2008 Tror du behöver bättre på stavning osv. nicko Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 2 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2008 Jag dödade Playboy X för jag tyckte synd om Dwayne, tyckte om att göra uppdrag för Playboy men sen började han bli kaxig. Och Playboys hus och bil är värda mer än 250.000. Fast man får ändå ett ganska lyxigt hus i spelet efter man räddat Niko från dom som kidnappar han. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 2 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2008 Jag dödade Playboy X för jag tyckte synd om Dwayne, tyckte om att göra uppdrag för Playboy men sen började han bli kaxig. Och Playboys hus och bil är värda mer än 250.000. Fast man får ändå ett ganska lyxigt hus i spelet efter man räddat Niko från dom som kidnappar han. Menar du inte: efter man räddat ROMAN? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 2 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2008 (redigerat) Jag dödade Playboy X för jag tyckte synd om Dwayne, tyckte om att göra uppdrag för Playboy men sen började han bli kaxig. Och Playboys hus och bil är värda mer än 250.000. Fast man får ändå ett ganska lyxigt hus i spelet efter man räddat Niko från dom som kidnappar han. Menar du inte: efter man räddat ROMAN? OJ, mitt fel. Menade Roman xD Redigerat 2 Juni 2008 av ArsenalGeek Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 7 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2008 (redigerat) Tack så mycket för spoilern. :/ Jaja, finns inget att göra åt... Som det ser ut nu tänker jag döda Dwayne, fast jag vet ju knappt nåt om han (Inte hunnit göra hans första uppdrag än, kanske får en ny uppfattning då). Så glömmer jag spoilerruta själv. xD Redigerat 7 Juni 2008 av SunEspeon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jk78ki Skrivet 8 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2008 NEJ!!! döda playboy för man får hela hans hus och kläder från gta3 om du dödar dywane får du 25000 bara:\.jag dödade dywane först innan jag viste att man fick det när man dödar playboy jag började om allt.jag skulle iaffal dödat playboy om jag var du! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 8 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2008 Får man inte bara 10 000 för att döda Dwayne? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 8 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2008 NEJ!!! döda playboy för man får hela hans hus och kläder från gta3 om du dödar dywane får du 25000 bara:\.jag dödade dywane först innan jag viste att man fick det när man dödar playboy jag började om allt.jag skulle iaffal dödat playboy om jag var du! :) Haha, jag ändrade mig ändå sen. När jag gjort dem två första uppdragen från Dwayne. :P Jag har bestämt mig för att döda Playboy, men när gör man det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jk78ki Skrivet 8 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2008 (redigerat) efter ett tag så kommer playboy att ringa och säga att han vill att man kommer till hans hus och dom pratar bara där men sen kommer han ringa igen och DÅ får du åka till X eller D :) ThaNooB: jo det kanske man får :lol: (glömt bort :lol: ) Redigerat 8 Juni 2008 av nicko332 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg