Hoppa till innehåll

Gta4


jk78ki
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 26
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Zakakiro

använd spoilers!

 

jag dödade playboy x. om man dödar dwayne så får man pengar men man blir ej vän me playboy x, dödar man playboy x får man det bästa safehouse, blir vän me dwayne så man kan ringa honom för att få backup. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst InTech

Spoilervarning texten nedan, läs inte om du inte vill läsa et..

 

Jag dödade playbox x, dwayne är en vän fortfarade, det är inte playbox x om man dödar dwayne

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag dödade Playboy X för jag tyckte synd om Dwayne, tyckte om att göra uppdrag för Playboy men sen började han bli kaxig. Och Playboys hus och bil är värda mer än 250.000. Fast man får ändå ett ganska lyxigt hus i spelet efter man räddat Niko från dom som kidnappar han.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag dödade Playboy X för jag tyckte synd om Dwayne, tyckte om att göra uppdrag för Playboy men sen började han bli kaxig. Och Playboys hus och bil är värda mer än 250.000. Fast man får ändå ett ganska lyxigt hus i spelet efter man räddat Niko från dom som kidnappar han.

Menar du inte: efter man räddat

ROMAN?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag dödade Playboy X för jag tyckte synd om Dwayne, tyckte om att göra uppdrag för Playboy men sen började han bli kaxig. Och Playboys hus och bil är värda mer än 250.000. Fast man får ändå ett ganska lyxigt hus i spelet efter man räddat Niko från dom som kidnappar han.

Menar du inte: efter man räddat

ROMAN?

 

OJ, mitt fel. Menade

Roman

xD

Redigerat av ArsenalGeek
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tack så mycket för spoilern. :/

 

Jaja, finns inget att göra åt... Som det ser ut nu tänker jag döda Dwayne, fast jag vet ju knappt nåt om han (Inte hunnit göra hans första uppdrag än, kanske får en ny uppfattning då).

 

Så glömmer jag spoilerruta själv. xD

Redigerat av SunEspeon
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

NEJ!!!

döda playboy för man får hela hans hus och kläder från gta3 om du dödar dywane får du 25000 bara:\.jag dödade dywane först innan jag viste att man fick det när man dödar playboy jag började om allt.jag skulle iaffal dödat playboy om jag var du! :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

NEJ!!!

döda playboy för man får hela hans hus och kläder från gta3 om du dödar dywane får du 25000 bara:\.jag dödade dywane först innan jag viste att man fick det när man dödar playboy jag började om allt.jag skulle iaffal dödat playboy om jag var du! :)

Haha, jag ändrade mig ändå sen. När jag gjort dem två första uppdragen från Dwayne. :P

 

Jag har bestämt mig för att döda Playboy, men när gör man det?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

efter ett tag så kommer

playboy att ringa och säga att han vill att man kommer till hans hus och dom pratar bara där men sen kommer han ringa igen och DÅ får du åka till X eller D

:)

 

 

 

 

 

ThaNooB: jo det kanske man får :lol: (glömt bort :lol: )

Redigerat av nicko332
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...