Snake Skrivet 8 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2008 NEJ!!! döda playboy för man får hela hans hus och kläder från gta3 om du dödar dywane får du 25000 bara:\.jag dödade dywane först innan jag viste att man fick det när man dödar playboy jag började om allt.jag skulle iaffal dödat playboy om jag var du! :) Vadå GTA 3 kläder? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 9 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2008 NEJ!!! döda playboy för man får hela hans hus och kläder från gta3 om du dödar dywane får du 25000 bara:\.jag dödade dywane först innan jag viste att man fick det när man dödar playboy jag började om allt.jag skulle iaffal dödat playboy om jag var du! :) Vadå GTA 3 kläder? Tänkte så själv jag också.BTW, klarade sista uppdraget igår :D men inte hela spelet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jk78ki Skrivet 11 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2008 (redigerat) kläder från gta3 altså. (svart tröja oliv gröna byxor) Redigerat 11 Juni 2008 av nicko332 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 11 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2008 Jag fick inga kläder när jag fick den lägenheten, säkert att du inte köpte dom? :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kratos Skrivet 11 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2008 man har väl dom kläderna ända från början? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 11 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2008 Nej, man får dem när man dödar Playboy . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 11 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2008 Säkert att du inte menar albanska outfiten från ett annat uppdrag? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 11 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2008 Säkert att du inte menar albanska outfiten från ett annat uppdrag?Nä, det ska vara en Svart träningsoverall eller liknande, och några gröna byxor. Albanska outfiten är det knappast, då jag inte fått den än, men däremot kläderna från att ha dödad Playboy. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 12 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2008 Vart får man den Albanska Outfiten ifrån? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 12 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2008 Jag fick inga kläder när jag döda Playboy. Kanske ska kolla en gång till, men jag är 40% säker att jag inte fick nåt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 12 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2008 Vart får man den Albanska Outfiten ifrån?Man ska klä ut sig till alban på nåt uppdrag, minns inte vilket.Vet inte om detta räknas som en spoiler, men kom igen liksom... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 12 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2008 Jag fick inga kläder när jag döda Playboy. Kanske ska kolla en gång till, men jag är 40% säker att jag inte fick nåt.Märkte nyss en sak: Man kan endast ta på sig den i Playboys hus. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg