Gäst Zakakiro Skrivet 1 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2008 alla sa ju att man kunde köra co-op innan spelet kom ut. kan man det? jag har iallafall inte kommit på hur man gör isåfall "-.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 1 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2008 Nope, det går inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ShigeruMiyamot Skrivet 1 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2008 det går på xbox live Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zakakiro Skrivet 1 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2008 hur då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 1 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2008 det går på playstation network också, men då är det online. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 1 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2008 Är inte co-op samma sak som multiplayer? Asså två spelare på samma konsol? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ShigeruMiyamot Skrivet 2 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2008 det går på playstation network också, men då är det online. co-op (cooperative) betyder att man spelar 2, sammarbete, inte mot varandra. På baksidan av xbox 360 spel kan det stå co-op eller 2-4 multiplayer. Det är inte samma sak, 2-4 multiplayer kan vara mot varandra eller med varandra, men co-op är sammarbete typ. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 6 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2008 (redigerat) Det går väll att köpa multiplayer off och online också har jag för mig på x-box och PC. Redigerat 6 Juni 2008 av Kinaputt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 6 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2008 Det går väll att köpa multiplayer off och online också har jag för mig på x-box och PC. Nope, GTA IV går endast att köra Single Player offline och online. Bara en spelare! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 6 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2008 Öh? Det går att köra flera online, eller menar du uppdrag, så har jag för mig att jag hört att det går spela 2 uppdrag med varanda man ska göra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 6 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2008 (redigerat) Asså, Co-op är när man är två spelare på en och samma konsol! När man sitter bredvid varann, eller i samma hus. Redigerat 6 Juni 2008 av ThaNooB Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
htf456345 Skrivet 7 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2008 Asså, Co-op är när man är två spelare på en och samma konsol! När man sitter bredvid varann, eller i samma hus. Vad menar de då med co-op 2-4 på fodralet då? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg