Gäst Zakakiro Skrivet 1 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2008 tjena! nån mer än jag som ska dit? isåfall va har ni för platser? jag å farsan har platser på V.I.P läktarn ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Logfan Skrivet 2 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2008 Hur länge sen släpptes biljetterna om det var mer en en timme sen så är dem redan slut sålda.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 3 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2008 Öh, de började typ släppas för flera månader sedan? Vill du få tag i några nu är det Blocket, Tradera eller någon annan liknande sida som gäller. Zakakiro: Vafan, inte ska man sitta uppe på läktarna om man ska se Maiden live, det blir till att stå upp och sjunga med i alla låtarna för nacho. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 7 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2008 Bror min började köa med en kompis runt midnatt, då var han snäll nog att köpa biljetter till mig också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zakakiro Skrivet 9 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2008 asso jag skulle inte orka stå där så länge hehe xD fast maidens musik boostar en me ju :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 9 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2008 Min kompis ska dit... fast jag tycker inte dom är särsligt bra :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zakakiro Skrivet 9 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2008 Min kompis ska dit... fast jag tycker inte dom är särsligt bra :P dom é bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 9 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2008 Min kompis ska dit... fast jag tycker inte dom är särsligt bra :P dom é bäst. Enligt dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zakakiro Skrivet 9 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2008 Min kompis ska dit... fast jag tycker inte dom är särsligt bra :P dom é bäst. Enligt dig. enligt alla som vet nått om musik :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 10 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2008 Min kompis ska dit... fast jag tycker inte dom är särsligt bra :P dom é bäst. Enligt dig. enligt alla som vet nått om musik :) Jag vet något om musik, men jag tycker inte dom är bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jandelin Skrivet 12 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2008 (redigerat) Kommer inte ihåg vilken plats men det blev sittplats för min del. Redigerat 12 Juni 2008 av Jandelin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 13 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2008 Min kompis ska dit... fast jag tycker inte dom är särsligt bra :P dom é bäst. Enligt dig. enligt alla som vet nått om musik :) Nej, enligt dig. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.