Killingspree Skrivet 1 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2008 ja som rubriken lyder jag tycker emerald Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dannoeh Skrivet 2 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2008 hm. D/P och silver. :) Önska de fanns en nyare version av silver med bättre grafik. Skulle va kul :) De roligaste i Silver är att man kan va i 2 regioner :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 2 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2008 emerald Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 2 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2008 (redigerat) Pokémon Gul, Crystal och Emerald alltså de lite utökade versionerna av bas spelet. Redigerat 2 Juni 2008 av PussyCat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 2 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2008 hm. D/P och silver. :) Önska de fanns en nyare version av silver med bättre grafik. Skulle va kul :) De roligaste i Silver är att man kan va i 2 regioner :PDet ska komma remakes på silver och gold som .tex fr/lgBild bevis: http://www.vgboxart.com/boxes/DS/14561_pokemon_pure_silver_and_pokemon_solid_gold-v3.jpg http://img489.imageshack.us/img489/2491/blehnx2.png Men jag är osäker om det kommer till Sverige eller om det bara släpps i Japan... :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 3 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2008 ...eller om det är fake. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 3 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2008 Jag tycker att Pokémon Crystal är bäst. Det är så himla skönt att spela det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 4 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2008 Jag gillar grafiken på fr/lg men skälva spelet gillar jag gold Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VanHooters Skrivet 4 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2008 (redigerat) Jag tycker nog att Emerald är bäst hittils men D/P är väl inte helt fel. Redigerat 4 Juni 2008 av Modyzzon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 12 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2008 ....... D/P för att man kan använda Wi-fi Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheKingOfEvil Skrivet 19 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2008 Guld ;) det var ett riktigt bra spel !! som sakt kunde man ju vara i två regioner ! Pearl är inte helt fel heller btw ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ROBLOX Skrivet 19 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2008 (redigerat) jag tycker om pokemon gold version. :lol: Redigerat 19 Juni 2008 av ROBLOX Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg