lövet_91 Skrivet 1 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2008 (redigerat) Tjosan! i vintras försökte jag och thedarkelf att få ihop några fuska.se´are som skulle på dh och ha en lite träff men det gick sisådär kan man väl säga :) men nu är det alldeles snart dax för Dreamhack Summer -08 och jag hade tyänkt göra ett nytt försök så om ni hade tänkt åka på dreamhack och känner att ni har tid att lägga 15-20 min på att bara träffas irl eller om någon länner för att arrangera någonting. skriv gärna en liten intresseanmälan här om det är något ni kan tänka er om du inte tänker komma behöver du inte skriva något i tråden då jag bara vill ha anmälningar. Redigerat 1 Juni 2008 av lövet_91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jero1 Skrivet 1 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2008 Tjosan! i vintras försökte jag och thedarkelf att få ihop några fuska.se´are som skulle på dh och ha en lite träff men det gick sisådär kan man väl säga :) men nu är det alldeles snart dax för Dreamhack Summer -08 och jag hade tyänkt göra ett nytt försök så om ni hade tänkt åka på dreamhack och känner att ni har tid att lägga 15-20 min på att bara träffas irl eller om någon länner för att arrangera någonting. skriv gärna en liten intresseanmälan här om det är något ni kan tänka er om du inte tänker komma behöver du inte skriva något i tråden då jag bara vill ha anmälningar. Jag ska dit..ska iförsig sitta i B hallen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 2 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2008 (redigerat) Jag ska försöka gå på Dreamhack, vilket datum är det? Om Dreamhack är på ett datum som jag kan åka bort till dh så träffar jag gärna er. Redigerat 2 Juni 2008 av Raptomex Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lövet_91 Skrivet 2 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2008 Jag ska försöka gå på Dreamhack, vilket datum är det? Om Dreamhack är på ett datum som jag kan åka bort till dh så träffar jag gärna er. 14-17 juni, börjar bli lite brådis med biljetter för dej om du sak dit alltså ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jero1 Skrivet 2 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2008 Mjo.. bokade för 3 dagar sen det är nästan HELT fullt + att det är ungeför 90-100 platser på varje rad och är över 50--100 rader Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 2 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2008 kanse kommer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 2 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2008 Förlåt. Men jag passarpå att skriva här... Jag ska inte åka DH Summer. Men vi i klassen åker nog DH Winter igen + kanske en hel del fler personer. Ska ni/lövet_91 åka då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 2 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2008 kommer till winter, palla svettas på sommarn. då ska man ut och bada Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lövet_91 Skrivet 2 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2008 ohja jag ska komma ^_^ jag föredrar summer faktiskt :P finns mer utomhusaktiviteter och så är det en allmänt lugnare stämning, men som sagt smaken är som baken :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jero1 Skrivet 2 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2008 Fast 3 dagar på sommaren gör nog inget :P ;: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 3 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2008 Shit, tror jag har sumpat DH i sommar, var för sen. Men DH winter ska jag ligga före med platserna :). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jero1 Skrivet 3 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2008 kolla på rad B20 raden en snubbe som kallar sig pack4dremhack har bokat ALLA platser på den Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.