lövet_91 Skrivet 4 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2008 kolla på rad B20 raden en snubbe som kallar sig pack4dremhack har bokat ALLA platser på den det är intel som har en tävling där de lottar ut dh platser eller nåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 5 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2008 Man orkar inte dra på dh summer, långt och varmt som s*tan kommer det bli typ 3x större och roligare fast det lär suga att missa mycket sommar tid :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jero1 Skrivet 6 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2008 kolla på rad B20 raden en snubbe som kallar sig pack4dremhack har bokat ALLA platser på den det är intel som har en tävling där de lottar ut dh platser eller nåt ook.. nice.hur ska man göra för att "delta" i den tävlingen..såp fullt att dom har lagt till 1 lr 2 rader till i B hallen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fimpen Skrivet 9 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2008 (redigerat) Jag ska komma. Sitter på plats D:hall 3 rad 19 med kompisen på plats D:hall 1 rad 19. (Brevid mig) Skulle gärna vilja träffa er:D Kan ta me han också:P Redigerat 9 Juni 2008 av fimpen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jero1 Skrivet 9 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2008 Man orkar inte dra på dh summer, långt och varmt som s*tan kommer det bli typ 3x större och roligare fast det lär suga att missa mycket sommar tid :( 3 dagar= mkt missad tid? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 9 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2008 Man orkar inte dra på dh summer, långt och varmt som s*tan kommer det bli typ 3x större och roligare fast det lär suga att missa mycket sommar tid :( 3 dagar= mkt missad tid? Lär ta en stund att ta sig dit också för att inte snacka om hur mycket man måste be sina föräldrar för skjus... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 9 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2008 Jag skall dit men min kusin har platserna han bokade jag skall kolla vart vi sitter :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.