ville10 Skrivet 25 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2004 (redigerat) här är en sida där du kan kolla vart bären finns :lol: Berry dex (<-tryck där) Redigerat 25 Mars 2004 av ville10 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
black_eagle Skrivet 25 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2004 belue berry står det att man får om man säger super hustle och om man blandar den i lilycove står det att den bli guld pokeblock Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 26 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2004 det kan va sant men jag vet att man ente kan få dem bären utan PC... alltså Pokémon Colosseum!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 26 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2004 En del bär går nog bara att få genom Colloseum, Game shark eller liknadne eller nya pokemon channel (jag vet att man kan få Jirachi från pokemon channel iaf) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 12 April 2004 Rapport Dela Skrivet 12 April 2004 du smaragd e det inte konstigare med guldig rayquaza som jag har hehe Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HAB Skrivet 12 April 2004 Rapport Dela Skrivet 12 April 2004 (redigerat) belue berry=SUPER HUSTLE durin berry=COOL LATIOS watmel berry=OVERWHELMING LATIAS pamtree berry=CHALLANGE CONTEST spelon berry=GREAT BATTLE Redigerat 12 April 2004 av Miles Prower Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 12 April 2004 Rapport Dela Skrivet 12 April 2004 Det här med bären..t ex om man ger ett sånt speciellt bär till Latios..blir han shiny eller nått då eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst krillo Skrivet 12 April 2004 Rapport Dela Skrivet 12 April 2004 hur kan man få en guldig rayquaza Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst krillo Skrivet 12 April 2004 Rapport Dela Skrivet 12 April 2004 jag kan inte snaka med berry masterns fru och skriva saker måste man gö nåt före Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
X_mister_X Skrivet 12 April 2004 Rapport Dela Skrivet 12 April 2004 Har för mig att man kan säga Cool Latios. Eller Overhelming Latias. (Cool och overhelming kanske ska byta plats, är inte säker). Sen var det nåt mer man kunde säga. Om man säger nåt av detta så får man ett sällsynt bär. Återkommer kanske med den sista kommentaren. jag kan inte säga latios eller latias! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trasheye Skrivet 12 April 2004 Rapport Dela Skrivet 12 April 2004 hur kan man få en guldig rayquaza då måste man nog ha en jätte tur=) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 12 April 2004 Rapport Dela Skrivet 12 April 2004 Massa rågor kräver massa svar. Shiny Latioas/Latias/Ryaquaza: Ha riktigt mycket tur så möter är en av dom shiny. Vad jag vet så kan man inte ge ett särskilt bär till nån så att den blir Shiny. Snack med Berry Masters fru: Varför du inte kan snacka kan bero på att du redan har snackat med den. Vänta tills nästa dag så tror jag du kan snacka med den igen. Om du inte har snackat med den så är det nog ett fel i spelet. Kan inte säga Latios/Latias: Du måsta ha sett dom först innan du kan säga det. Sen måste man ha klarat en del för att kunna säga vissa saker (som "Super" och "Contest" tror jag) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg