ColtColaN Skrivet 2 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2008 Hej! Efter ett tag när jag har spelat CS Source så börjar ljudet och själva spelat att lagga...hjälp mej, hur gör jag för att få bort de? har redan testat med att stänga ner alla program, som t.ex. msn, skype osv under tiden som man spelar. MVH ¢σℓт¢σℓαη^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 2 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2008 Nästa gång det börjar lagga, kolla din CPU användning och kolla vilken/vilka processer som använder hertzen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ColtColaN Skrivet 2 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2008 vad är hertzen :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
htf456345 Skrivet 2 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2008 Varför känns det som att vi kommer få mycket jobb med den här snubben? ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ColtColaN Skrivet 2 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2008 haha kul <_< ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 2 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2008 Jag hade samma problem, men det visade sig vara mitt grafik kort var ( gammalt ) så jag uppdterade det sen så fick jag inte hack o.s.v i spslet. Så har du testat uppdatera ditt grafik kort? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 2 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2008 (redigerat) vad är hertzen :P http://sv.wikipedia.org/wiki/Hertz I datorsammanhang är antal hertz hur många bitar(1 eller 0) en komponent kan kommunicera med per sekund. Min intel pentium 4 processor kan tillexempel kommunicera med 3 000 000 000(3 GiHz(GibiHertz(GigabinärHertz))) (dumma skit fujitsu siemens som blandar ihop SI och binära prefix :yucky:) bitar per sekund! :) Redigerat 2 Juni 2008 av Vitdom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ColtColaN Skrivet 3 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2008 Okej :D, men jag har data sen i jlas :), windows vista, innan hade jag 1.6, det funkade helt felfritt :D. jag ska kolla upp de med hertz nu :P hehe fattar nada med hertz grejen :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg