VanHooters Skrivet 2 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2008 (redigerat) Ni kan gärna skriva ert DreamTeam (drömteam) här, med attacker, EV´s mm. Redigerat 2 Juni 2008 av Modyzzon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 2 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2008 deoxys jirahi kyogre groudon rayquaza svampert Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 2 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2008 (redigerat) har det redan i min press ^^(mitt verkliga team är mitt dreamteam) Redigerat 2 Juni 2008 av jirachi22 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoshi_power Skrivet 2 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2008 Lucario Cranidos Darkrai Dialga Arceus Mew Detta e mitt :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dannoeh Skrivet 2 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2008 Blissey Darkrai Togekiss Leafeon :D Glaceon Venusaur Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fubbis Skrivet 2 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2008 (redigerat) Rampardos----------Head Smash---Hydro Kannon--Frenzy Plant--Blast Burn------------------------------------------------------------------------------------- Ninjask--------------Extremespeed-Psycho Boost---Megahorn-----Sky Attak---------------------------------------------------------------------------------------- Blissey--------------Aromatherapy-Last Resort------Giga Drain----Egg Bomb------------------------------------------------------------------------------------- Trick----???????????------??????????-----?????????------------------------------------ Arceus--------------Power Trick----Last Resort------Sky Attak------Head Smash-------------------------------------------------------------------------------------- Deoxys-------------Extremespeed-Giga Drain-------Psycho Boost--Blast Burn------- Redigerat 3 Juni 2008 av nico Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VanHooters Skrivet 2 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2008 (redigerat) Ingen mer än Fubbis som vill skriva attackerna? Redigerat 2 Juni 2008 av Modyzzon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 3 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2008 Här kommer mitt lag som jag har och spelar med, och det är mitt dreamteam. Darkrai. Deoxys. Blissey. Rayquaza. Groudon. Flygon. Kanske inte det smartaste men jag älskar att spela med dessa. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoshi_power Skrivet 3 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2008 Här kommer mitt lag som jag har och spelar med, och det är mitt dreamteam. Darkrai. Deoxys. Blissey. Rayquaza. Groudon. Flygon. Kanske inte det smartaste men jag älskar att spela med dessa. lol....du borde dra ner din svaghet mor Dark och Ice.......hehe annars grymt tycker jag :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 3 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2008 Darkrai Dark Void , Dream eater , Spacial rend och Ice beam Mewtwo Me First , Psychic , Thunderbolt , flamethower Kyroge Thunder , Surf , Ice beam och water sprut Arceus [El typ] Judgment , extremespeed , Recover och Earthquake Palkia Spacial rend , ice beam , Water pulse och Stone edge Ho-oh Sacred fire , Thunderbolt , roost och fly :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoshi_power Skrivet 8 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2008 Darkrai Dark Void , Dream eater , Spacial rend och Ice beam Mewtwo Me First , Psychic , Thunderbolt , flamethower Kyroge Thunder , Surf , Ice beam och water sprut Arceus [El typ] Judgment , extremespeed , Recover och Earthquake Palkia Spacial rend , ice beam , Water pulse och Stone edge Ho-oh Sacred fire , Thunderbolt , roost och fly :) lol...Water sprut... fel stavat? annars grymt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GaaraOfSand Skrivet 8 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2008 Umbreon Blissey Lapras Lugia Groundon Lucario Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg