Musten Skrivet 3 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2008 Naruto är sjukt överskattat, alla säger "Menar du Naruto?" när nån säger manga eller anime ._.Ja, jag tycker också att Naruto är överskattat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
asabrasa Skrivet 4 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2008 Naruto är sjukt överskattat, alla säger "Menar du Naruto?" när nån säger manga eller anime ._. håller med dig på punkten att det är överskatat det finns massor med andra bra mangor/animes ex ranma 1/2, db, dbz, dbgt, chibi vampire, orakr inte räkna upp alla jag följer/läser Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 4 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2008 Jag tycker enkelt att Tsunades bröder är fett gryma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 5 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2008 Jag tycker enkelt att Tsunades bröder är fett gryma. Och döda. Deidara är ju lugnt bäst, tillsammans med Tobi. ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 5 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2008 läser inte naruto men i DragonBall är det Vegeta och i OnePiece så är det nog Lutchi och falköga eller vad han heter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
asabrasa Skrivet 5 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2008 läser inte naruto men i DragonBall är det Vegeta och i OnePiece så är det nog Lutchi och falköga eller vad han heter. lutchi ´är så j*vla tuff älskar honom. diggar vegeta ochså ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 5 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2008 läser inte naruto men i DragonBall är det Vegeta och i OnePiece så är det nog Lutchi och falköga eller vad han heter. lutchi ´är så j*vla tuff älskar honom. Varenda jäkel som sett animen/ läst mangan tills där Rob Lutchi är älskar ju honom. :/ (Många iallafall) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.