Hoppa till innehåll

Fire Mountain Och Ice Ring Isle, Windwaker.


Rekommendera inlägg

Hej^^

jag har fastnat på windwaker.. Jag vet inte vart Fire mountain och ice ring isle ligger.

Båten har markerat ut där jag ska åka, men dom öarna är inte ice ring isle eller fire mountain!

Jag har fått eldpilar å ispilarna.

Snälla hjälp mej<3

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hej^^

jag har fastnat på windwaker.. Jag vet inte vart Fire mountain och ice ring isle ligger.

Båten har markerat ut där jag ska åka, men dom öarna är inte ice ring isle eller fire mountain!

Jag har fått eldpilar å ispilarna.

Snälla hjälp mej<3

Jag kommer inte exat ihåg vart de ligger ... men jag tror att antagligen ice eller fire ligger runt forest haven och dragon (grejan) ...

 

Prova att kolla runt där, tror fire mountain ligger mellan Dragon (grejan) och forest haven ...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har du tänkt på att kolla på "The great sea map" du vet ... den som står överst?? :blink:

Såklart jag har xD

men jag har inte dom öarna på kartan^^

 

Hej^^

jag har fastnat på windwaker.. Jag vet inte vart Fire mountain och ice ring isle ligger.

Båten har markerat ut där jag ska åka, men dom öarna är inte ice ring isle eller fire mountain!

Jag har fått eldpilar å ispilarna.

Snälla hjälp mej<3

Jag kommer inte exat ihåg vart de ligger ... men jag tror att antagligen ice eller fire ligger runt forest haven och dragon (grejan) ...

 

Prova att kolla runt där, tror fire mountain ligger mellan Dragon (grejan) och forest haven ...

 

Okei ska kolla, 8D tack<'33
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...