VanHooters Skrivet 4 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2008 Hur fick du dina då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 4 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2008 Så här Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VanHooters Skrivet 4 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2008 Ska testa det, har nämligen PBR. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 4 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2008 Om du har klarat PBR kan du också få Pikachu med surf! Sen kan du ha en Raichu med Surf! Hur bra är inte det! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VanHooters Skrivet 4 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2008 Har jag redan. Har klarat det också. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoshi_power Skrivet 7 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2008 om jag har fattat rätt...så får man eevee efter man har fåt National dex? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 7 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2008 Nej det behöver man inte få, men det är bara jag som vet det =( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoshi_power Skrivet 8 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2008 jag tittade nyss på www.serebii.net och DÄR står det bara National dex. numret Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 8 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2008 You fail :( Nej det behöver man inte få, men det är bara jag som vet det =( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sennie Skrivet 16 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 Efter att man klarat ligan och fått Nat. Dex. så kan man väl fånga Eevee i Trophy garden också, eller? Jag är lite förvirrad på den här punkten (mestadels för att dom enda två pokémon jag hittar i trophy garden är Roselia och Staravia, t.o.m. efter att jag pratat med han som äger stället)... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 17 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2008 Man kan fånga eevee där :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoshi_power Skrivet 27 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2008 Man kan fånga eevee där :P RÄTT OCH man får Eevee av Bebe EFTER att man har klarat ligan OCH National dex,har nämligen en Glaceon redan :P(fick den nyss) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg