DjLudde Skrivet 4 Juni 2008 Rapport Skrivet 4 Juni 2008 Om du har klarat PBR kan du också få Pikachu med surf! Sen kan du ha en Raichu med Surf! Hur bra är inte det! :D
yoshi_power Skrivet 7 Juni 2008 Författare Rapport Skrivet 7 Juni 2008 om jag har fattat rätt...så får man eevee efter man har fåt National dex?
DonaldDuck Skrivet 7 Juni 2008 Rapport Skrivet 7 Juni 2008 Nej det behöver man inte få, men det är bara jag som vet det =(
yoshi_power Skrivet 8 Juni 2008 Författare Rapport Skrivet 8 Juni 2008 jag tittade nyss på www.serebii.net och DÄR står det bara National dex. numret
DjLudde Skrivet 8 Juni 2008 Rapport Skrivet 8 Juni 2008 You fail :( Nej det behöver man inte få, men det är bara jag som vet det =(
Sennie Skrivet 16 Juni 2008 Rapport Skrivet 16 Juni 2008 Efter att man klarat ligan och fått Nat. Dex. så kan man väl fånga Eevee i Trophy garden också, eller? Jag är lite förvirrad på den här punkten (mestadels för att dom enda två pokémon jag hittar i trophy garden är Roselia och Staravia, t.o.m. efter att jag pratat med han som äger stället)...
yoshi_power Skrivet 27 Juni 2008 Författare Rapport Skrivet 27 Juni 2008 Man kan fånga eevee där :P RÄTT OCH man får Eevee av Bebe EFTER att man har klarat ligan OCH National dex,har nämligen en Glaceon redan :P(fick den nyss)
Rekommendera inlägg