DjLudde Skrivet 4 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2008 det har jag oxå för mig... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 4 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2008 Sinnoh Dex och ha klarat ligan måste man väl göra?NEJ DET BEHÖVER MAN INTE Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VanHooters Skrivet 4 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2008 Det är ju inte bara att gå och hämta ägget. :glare: Var det inte för mig iaf. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 4 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2008 (redigerat) Så här är det: 1. Man måste ha National Dex. 2. Man måste prata med Dawn/Lucas och göra vad h@n säger tills h@n nämner Bebe. Redigerat 4 Juni 2008 av JosJuice Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 4 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2008 jAG MÅSTE INTE HA NATIONAL DEX Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 4 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2008 Jo eftersom att Eevee inte finns i Sinnoh dex... You fail Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VanHooters Skrivet 4 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2008 jAG MÅSTE INTE HA NATIONAL DEXJo, det måste du, precs som Kuddmannen sa: Den finns inte i Sinnoh Dex. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 4 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2008 Iförsig fick jag Electivire och Magmortar när jag inte hade national dex... Men jag andvände mitt wii! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VanHooters Skrivet 4 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2008 (redigerat) Även jag hade pokémon som bara finns i national dex innan jag hade klarat Sinnoh Dex. T ex: Sceptile. Redigerat 4 Juni 2008 av Modyzzon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 4 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2008 Hur? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VanHooters Skrivet 4 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2008 Bytte med min kompis. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 4 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2008 Ok Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg