Hoppa till innehåll

Läskigaste Filmen?


Rekommendera inlägg

  • Svar 176
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

  • 3 veckor senare...

Ser inte så mycket skräckfilm.

 

Ginger Snaps och Ginger Snaps II: Unleashed är riktigt bra filmer. De skrämde mig inte särskilt mycket men de är skräckfilmer. ;P

 

Sen har ju El laberinto del fauno ett lite skräck-aktigt tema, även om den inte är läbbig. Mycket bra film, dock.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har också sett House of Wax, den är lite läskig men verkligen inte den värsta.

Har sett många skräckfilmer men kan inte komma på den värsta. Men desperat som jag är säger jag nu The Texas Chainsaw Massacre. Den är äcklig/läskig och är otrevlig filmen igenom, just att det hänt på riktigt stärker ju lite med :/.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Såg Lida på TV igår, och den är fruktansvärt spännande, äcklig och läskig. Dead Silence är också en ganska läskig film. Hatar buktalande dockor, de ger mig mardrömmar. Till att tala är de flesta Stephen King filmatiseringarna jävligt ruggiga. Perfekta skräckmaratonet skulle bestå av hans filmatiseringar, ingen snack om saken.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ser mest Skräck och Thrillers, finns många bra men några av dom läskigaste jag sett är:

 

Lida - Sjukt bra film, riktigt creepy och riktigt bra skådisar.

Saw I II III IV - Bästa filmerna som gjorts, inte jätte läskiga men dom har lite creepy feeling.

The Descent a.k.a Instängd - Mycket bra, läskig första gången men värd att se om.

The Blair Witch Project - Ser man den på kvällen, högt ljud så är det en som toppar listan, riktigt spooky eftersom den är verklighetsbaserad också, Ett hett tips mycket bra film!!!

The Grudge 2 - Kan fortfarande bli skrämd på kvällarna om jag tänker på denna film, usch den är rälig.

 

Finns många andra bra läskiga filmer, men dessa var några av mina favoriter.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ser mest Skräck och Thrillers, finns många bra men några av dom läskigaste jag sett är:

 

Lida - Sjukt bra film, riktigt creepy och riktigt bra skådisar.

Tyckte vårt sammanträffande var mer läskigt än dina andra listade filmer.

 

The Grudge 2 - Kan fortfarande bli skrämd på kvällarna om jag tänker på denna film, usch den är rälig.
Eftersom The Grudge 1 var så fruktansvärt töntig och dålig (inte ens i närheten av genren läskig) är denna filmen inget jag tänkt att se. Inte ens sedan första postern kom.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...