xSaaamii Skrivet 5 Juni 2008 Rapport Skrivet 5 Juni 2008 Jag har haft min i ett halvår nu men jag har inte live ennu så varför skall jag då göra acc? Citera
Sidney Skrivet 5 Juni 2008 Rapport Skrivet 5 Juni 2008 man kan inte göra en icke-xboxlive account till live account. Det man gör är att man gör ett helt nytt account.. så alla gamerscore och sparningar går inte bort fast dom finns inte på det accet. Jag "uppgraderade" min profil till en liveprofil. Hade kvar alla mina gamescore och allt. Citera
Mosa1nagant Skrivet 5 Juni 2008 Rapport Skrivet 5 Juni 2008 Man behöver inte ha router... Man kan koppla in den direkt i modemet >_> Man behöver också skaffa ett gamercard där man får en kod att skriva in. vadå för kod.... och kostar det pengar? :o Ett sånt här kort, det räcker i 12 månader, kostar bara 600 sek. Det kostar som ett spel. http://www.siba.se/product/product.aspx?Identifier=SE97354 Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.