Lynott Skrivet 3 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2008 Tjena, min förra mobil gick sönder så jag måste för tillfället använda en av mina gammlare mobiler. Men när jag laddat upp den och satt in SIM-kortet så står det att den är spärrad och man behöver en begränsningskod. Den är inte begangnad. Någon som vet vart det brukar stå? Nokia. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 3 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2008 Tala med din telefonoperatör (jag måste göra det) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 4 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2008 Tjena, min förra mobil gick sönder så jag måste för tillfället använda en av mina gammlare mobiler. Men när jag laddat upp den och satt in SIM-kortet så står det att den är spärrad och man behöver en begränsningskod. Den är inte begangnad. Någon som vet vart det brukar stå? Nokia. Det verkar som om att du måste ha en kod för att aktivera den.Hör av dig till din operatör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 4 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2008 Tjena, min förra mobil gick sönder så jag måste för tillfället använda en av mina gammlare mobiler. Men när jag laddat upp den och satt in SIM-kortet så står det att den är spärrad och man behöver en begränsningskod. Den är inte begangnad. Någon som vet vart det brukar stå? Nokia. Det verkar som om att du måste ha en kod för att aktivera den.Hör av dig till din operatör. Ja vet, men det borde väl stå någon stans i bruksanvisningen man får när man köper den? Min kompis hade något liknande problem förr... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 4 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2008 Tjena, min förra mobil gick sönder så jag måste för tillfället använda en av mina gammlare mobiler. Men när jag laddat upp den och satt in SIM-kortet så står det att den är spärrad och man behöver en begränsningskod. Den är inte begangnad. Någon som vet vart det brukar stå? Nokia. Det verkar som om att du måste ha en kod för att aktivera den. Hör av dig till din operatör. Ja vet, men det borde väl stå någon stans i bruksanvisningen man får när man köper den? Min kompis hade något liknande problem förr... Nej det gör det inte. Men har du en bruksanvisning så kolla i den om det står. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.