Gäst ShatterHand Skrivet 22 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2004 Jag tror han kopierade men det där är bara fake Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skywalker Skrivet 23 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2004 såklart det är fake, men det går ju bara sämre för Nintendo, precis som det gick för sega, ps2 och xbox tar över marknaden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Lakrits Tomte Skrivet 23 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2004 såklart det är fake, men det går ju bara sämre för Nintendo, precis som det gick för sega, ps2 och xbox tar över marknaden. du har totalt fel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 23 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2004 Hej! Jag hoppas inte det händer, men, men, det kommer ju nya spel tillverkare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JGamer Skrivet 23 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2004 jag kommer bli GALEN om det händer! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Matski Skrivet 23 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2004 Det händer inte. I så fall med Sony eller Microsoft. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 23 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2004 orka läsa allt...jag läste typ hälften... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 24 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2004 Hej! Jag hoppas inte det händer, men, men, det kommer ju nya spel tillverkare. jo men dem gamla e bäst!!! hoppas verkligen det itte händer!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skull-Kid Skrivet 24 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2004 PS2 OCH X BOX SUGER FÖR (Nintendo) Äger!+ nintendo har många klassiska gubbar som Link,Mario mm. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Matski Skrivet 24 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2004 Det får ju inte hända. Då dödar dom ju den största spelglädjen som någonsin funnits. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trasheye Skrivet 24 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2004 :( :( :( nu blev jag ledsen det är som en mardröm=( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putte Skrivet 24 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2004 :( :( :( nu blev jag ledsen det är som en mardröm=( Mardrömm var rätta ordet!! :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg