Viruz256 Skrivet 3 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2008 Någon som vet om och när samt var metallica ska uppträda nästa gång i sverige? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 3 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2008 Det har dom troligen inte bestämt eftersom dom spelade här för bara några dagar sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 3 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2008 okey... synn jag missade det!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GNR Skrivet 5 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2008 Det har dom troligen inte bestämt eftersom dom spelade här för bara några dagar sen.FAAAAAAN! jag vill se dom live ju! :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 5 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2008 WOOOT när spelade dom för några dagar sen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 5 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2008 (redigerat) WOOOT när spelade dom för några dagar sen?Missade du det? Jag har i alla fall för mig det... Men nu blev jag osäker.. jag kanske har fel.. Redigerat 5 Juni 2008 av RHCP Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 5 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2008 WOOOT när spelade dom för några dagar sen?Missade du det? Jag har i alla fall för mig det... Men nu blev jag osäker.. jag kanske har fel.. japp,i såna fall måste jag ha missat det,om det inte är du som yrar :P. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 5 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2008 Jag måste bara se det någon som är helt säker????????? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst svenomar Skrivet 5 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2008 Det måste vara han som yrar.. Kiss var här förra veckan, jag slår vad om att ddet är dom han menar :P Dom skulle aldrig kunna hålla det hemligt att Metallica var i landet, dessutom är väl dom upptagna på annat håll ändå.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 5 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2008 okey och när vi ändå är inne och pratar metallica konserer vet nån hur och var man får tag i biljetter och hur mycket dom brukar kosta Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GNR Skrivet 5 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2008 okey och när vi ändå är inne och pratar metallica konserer vet nån hur och var man får tag i biljetter och hur mycket dom brukar kostasom en kiss biljet tror jag. men jag vet inte riktigt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 5 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2008 okey och när vi ändå är inne och pratar metallica konserer vet nån hur och var man får tag i biljetter och hur mycket dom brukar kostasom en kiss biljet tror jag. men jag vet inte riktigt... okey men på tanke på att jag inet har gått på några konserer mer än arméns trummkår så vet jag inte hur mycket det e Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.