Gäst GNR Skrivet 6 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2008 okey och när vi ändå är inne och pratar metallica konserer vet nån hur och var man får tag i biljetter och hur mycket dom brukar kosta som en kiss biljet tror jag. men jag vet inte riktigt... okey men på tanke på att jag inet har gått på några konserer mer än arméns trummkår så vet jag inte hur mycket det e LoL! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 6 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2008 Det måste vara han som yrar.. Kiss var här förra veckan, jag slår vad om att ddet är dom han menar :P Dom skulle aldrig kunna hålla det hemligt att Metallica var i landet, dessutom är väl dom upptagna på annat håll ändå.. Jag tog nog fel på dom.. Usch måste vart borta hela veckan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 6 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2008 okey och när vi ändå är inne och pratar metallica konserer vet nån hur och var man får tag i biljetter och hur mycket dom brukar kosta som en kiss biljet tror jag. men jag vet inte riktigt... okey men på tanke på att jag inet har gått på några konserer mer än arméns trummkår så vet jag inte hur mycket det e LoL! vadå pappa ahr problem tyckte ja var förliten sist ja ville gå... men de va för ett tag sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst svenomar Skrivet 6 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2008 okey och när vi ändå är inne och pratar metallica konserer vet nån hur och var man får tag i biljetter och hur mycket dom brukar kosta som en kiss biljet tror jag. men jag vet inte riktigt... okey men på tanke på att jag inet har gått på några konserer mer än arméns trummkår så vet jag inte hur mycket det e LoL! vadå pappa ahr problem tyckte ja var förliten sist ja ville gå... men de va för ett tag sen Det är ju du som har problem. Problemet är att din pappa inte låter dig gå på konsert :P Men alltså, konserter är faktiskt inte så barnvänliga som man kan tro. Alla är fulla, om man har ståplats är det trångt som f*n, man får tinnitus aslätt. Men konserter är ändå det bästa jag vet tror jag, så jäkla härlig känsla... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GNR Skrivet 6 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2008 okey och när vi ändå är inne och pratar metallica konserer vet nån hur och var man får tag i biljetter och hur mycket dom brukar kosta som en kiss biljet tror jag. men jag vet inte riktigt... okey men på tanke på att jag inet har gått på några konserer mer än arméns trummkår så vet jag inte hur mycket det e LoL! vadå pappa ahr problem tyckte ja var förliten sist ja ville gå... men de va för ett tag sen jag har inget imot att du gick på en trumkonsert :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 7 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2008 okey och när vi ändå är inne och pratar metallica konserer vet nån hur och var man får tag i biljetter och hur mycket dom brukar kosta som en kiss biljet tror jag. men jag vet inte riktigt... okey men på tanke på att jag inet har gått på några konserer mer än arméns trummkår så vet jag inte hur mycket det e LoL! vadå pappa ahr problem tyckte ja var förliten sist ja ville gå... men de va för ett tag sen jag har inget imot att du gick på en trumkonsert :) ehh va?? jag ficjk då på trummkonserten men inte på en Metallica konsert Kollade på Metallas hemsida, dom kommer itne till Sverige i år!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! bara i Bergen, Norge och några ggr i tyskland och frankrike mm. http://www.metallica.com/page.asp?id=13367 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GNR Skrivet 7 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2008 okey och när vi ändå är inne och pratar metallica konserer vet nån hur och var man får tag i biljetter och hur mycket dom brukar kosta som en kiss biljet tror jag. men jag vet inte riktigt... okey men på tanke på att jag inet har gått på några konserer mer än arméns trummkår så vet jag inte hur mycket det e LoL! vadå pappa ahr problem tyckte ja var förliten sist ja ville gå... men de va för ett tag sen jag har inget imot att du gick på en trumkonsert :) ehh va?? jag ficjk då på trummkonserten men inte på en Metallica konsert ursäkta mig. jag läste fel :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 7 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2008 okey och när vi ändå är inne och pratar metallica konserer vet nån hur och var man får tag i biljetter och hur mycket dom brukar kosta som en kiss biljet tror jag. men jag vet inte riktigt... okey men på tanke på att jag inet har gått på några konserer mer än arméns trummkår så vet jag inte hur mycket det e LoL! vadå pappa ahr problem tyckte ja var förliten sist ja ville gå... men de va för ett tag sen jag har inget imot att du gick på en trumkonsert :) ehh va?? jag ficjk då på trummkonserten men inte på en Metallica konsert ursäkta mig. jag läste fel :P okey Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GNR Skrivet 7 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2008 okey och när vi ändå är inne och pratar metallica konserer vet nån hur och var man får tag i biljetter och hur mycket dom brukar kosta som en kiss biljet tror jag. men jag vet inte riktigt... okey men på tanke på att jag inet har gått på några konserer mer än arméns trummkår så vet jag inte hur mycket det e LoL! vadå pappa ahr problem tyckte ja var förliten sist ja ville gå... men de va för ett tag sen jag har inget imot att du gick på en trumkonsert :) ehh va?? jag ficjk då på trummkonserten men inte på en Metallica konsert ursäkta mig. jag läste fel :P okey damp :S jag skrev: okey, jag läste fel ;P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 8 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2008 okey och när vi ändå är inne och pratar metallica konserer vet nån hur och var man får tag i biljetter och hur mycket dom brukar kostaKolla nån gång på typ ticnet.se , jag tror dom kostar typ 500 eller nåt =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst svenomar Skrivet 8 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2008 okey och när vi ändå är inne och pratar metallica konserer vet nån hur och var man får tag i biljetter och hur mycket dom brukar kostaKolla nån gång på typ ticnet.se , jag tror dom kostar typ 500 eller nåt =) Betydligt mer än så.. Eller det beror på hur bra platser du vill ha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.