ThemasteR32 Skrivet 3 Juni 2008 Rapport Skrivet 3 Juni 2008 (redigerat) hej. har installerat gta sa på min data inte så länge sen. jag satte igång gta idag, sen stängde jag när den typ 1 tim, så satte jag på gta igen men då kom det fram (SYNC OVER RANGE) och så stängdes skärmen av. Då tryckte jag på flagen och så gick skärmen igån och sen maximerade jag gta igen. då var logo videon jätte stor, när jag skipade videon, kom samma text fram. JAG HAR INTE GJORT NÅGOT. jag är jätte ARG, GTA e så kul, men nu...... kon jag inte köra det längre. så snälla, HJÄLP MEJ!!!!, jag e mycket tacksam för SVAR. PLZ..... HELP! PS: JAG DÖR OM JAG INTE KÖR GTA Redigerat 3 Juni 2008 av bartoszx007 Citera
Desajn Skrivet 3 Juni 2008 Rapport Skrivet 3 Juni 2008 Visa printscreen. Och sök lite på google efter exakt vad du får för felmeddelande. Kanske fler än bara du som får samma fel. Citera
ThemasteR32 Skrivet 4 Juni 2008 Författare Rapport Skrivet 4 Juni 2008 Visa printscreen. Och sök lite på google efter exakt vad du får för felmeddelande. Kanske fler än bara du som får samma fel.ne ne, det är skärmes system som vissa´s. det går inte printa det. men jag kanse kan måla av det på paint. Citera
Apex Skrivet 4 Juni 2008 Rapport Skrivet 4 Juni 2008 Umm....han menar ta en screen shot av vad som händer. När du får felet tryck på knappen "PrtScn" Print screen för andra kanske. Gå sedan till tillexempel paint och tryck ctrl och v samtidigt sen spara bilden. Citera
ThemasteR32 Skrivet 4 Juni 2008 Författare Rapport Skrivet 4 Juni 2008 (redigerat) Umm....han menar ta en screen shot av vad som händer. När du får felet tryck på knappen "PrtScn" Print screen för andra kanske. Gå sedan till tillexempel paint och tryck ctrl och v samtidigt sen spara bilden. MEN JAG VET F*N ASSO MEN DET GÅR INTE TA EN SÅN J*VLA SKIT. ASSO JAG KAN SKICKA UTT DET PÅ J*VLA YOUTUBE. Redigerat 4 Juni 2008 av bartoszx007 Citera
Gäst wAcko Skrivet 4 Juni 2008 Rapport Skrivet 4 Juni 2008 Umm....han menar ta en screen shot av vad som händer. När du får felet tryck på knappen "PrtScn" Print screen för andra kanske. Gå sedan till tillexempel paint och tryck ctrl och v samtidigt sen spara bilden. ASSO JAG KAN SKICKA UTT DET PÅ J*VLA YOUTUBE. nu blev jag lost Citera
ThemasteR32 Skrivet 5 Juni 2008 Författare Rapport Skrivet 5 Juni 2008 Här är sidan som visar vad som händer när jag startar GTA SAN ANDREAS http://www.youtube.com/watch?v=DDncdewYLHE Citera
Gäst wAcko Skrivet 5 Juni 2008 Rapport Skrivet 5 Juni 2008 din skärm kan inte ha den upplösningen som du har. testa att byta upplösningen och HZen Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.