Sidney Skrivet 4 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2008 Hej! Håller på att köra sista uppdraget, det där man ska döda Jimmy (?). I alla fall. Undrar bara vad som händer då jag dött ett antal gånger av slarvfel. T ex: Jag råkar köra ner från bron i biljakten i början. T ex: Jag råkar hoppa ned genom hålen i taket. T ex: Jag råkar hoppa i vattnet när jag ska ta moppen. T ex: Jag råkar köra ner i vattnet med helikoptern. Men i alla fall. Jag har ju klarat biljakten. Kommit in i lagerlokalen. Skjutit alla på taket. Jagat båten med moppen. Hoppat på hoppet med moppen upp till helikoptern. Börjar jaga båten men råkade köra ner i vattnet. Vad händer efter det där, alltså vad ska man göra? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 4 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2008 Man kommer till Hapiness Island. Där jagar man Pegerino och till slut dödar man honom. Sen kommer Roman ringa och snacka med dig. Sen är det klart. Eller det är klart innan Roman ringer också :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
htf456345 Skrivet 4 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2008 (redigerat) jepp som :meddum: säger. Redigerat 4 Juni 2008 av MustanGTR Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 4 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2008 Hihi. Gjorde ett till slarvfel när jag testade nyss :( . Skulle gå ner till moppen men hade glömt att döda 2 gubbar så de kom bakifrån och sköt ner mig. Hihi :( . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg