xSaaamii Skrivet 4 Juni 2008 Rapport Skrivet 4 Juni 2008 När man kör uppdrag i Main Questline, så kommer man till ett Quest som heter Blood of the Darcea. I detta Questet skall man Fixa en " Daedrick Artifact " Det börjar med att man skall läsa boken " Modern Heretic ". I den står det att man skall besöka platsen " Shrine of Azura ". Det är typ ett altare uppe i bergen med en stor staty. Vid Altaret sitter det tre stycken personer. När jag snackar med en av dem så frågar jag om Hur jag skall få en " Daeedric Artifact ". Han säger att jag typ måste skänka något på någon plats, Längre kommer jag inte!. Någon som kan ge en bra Detaljerad Beskrivning om vad jag skall göra? Jag har suttigt fast på detta Questet i Flera dagar nu :/ Citera
Snake Skrivet 4 Juni 2008 Rapport Skrivet 4 Juni 2008 Du ska döda Will-o-the-wisps som finns i området och offra Glowdust som de droppar till statyn av Azura, ifall du menar Blood of the Daedra och är vid Azura's Shrine då alltså. ;p Citera
xSaaamii Skrivet 4 Juni 2008 Författare Rapport Skrivet 4 Juni 2008 (redigerat) Okej, Tack ! :) Redigerat 5 Juni 2008 av 9400 Citera
Garone Skrivet 4 Juni 2008 Rapport Skrivet 4 Juni 2008 Neej, ta ett annat artifact! Star of Azura är en av de bästa! O_O Citera
xSaaamii Skrivet 4 Juni 2008 Författare Rapport Skrivet 4 Juni 2008 Man kunde väl inte välja artifact ?! Citera
Snake Skrivet 4 Juni 2008 Rapport Skrivet 4 Juni 2008 (redigerat) Alltså, du kan gå till vilket Daedric Shrine som helst, mitt tips skulle vara att ge honom en mindre användbar artefact som tex Volendrung eller dylikt... läs upp det på internet. Azura's Star och Skeleton Key är enligt mig de bästa artefakterna. Redigerat 4 Juni 2008 av Snake Citera
xSaaamii Skrivet 5 Juni 2008 Författare Rapport Skrivet 5 Juni 2008 Men när jag har dödat ett spöke och tagigt glowdust så går jag fram til statyn men det står bara " Nothing happens " är det något mer som jag måste göra? :/ PS: Jag är vampyr och har gjort ganska många uppdrag i Dark Brotherhood påverkar det? Citera
Garone Skrivet 5 Juni 2008 Rapport Skrivet 5 Juni 2008 Ja, gå och skaffa ett sämre artifact. >_< www.uesp.net för att se var de finns. Citera
xSaaamii Skrivet 5 Juni 2008 Författare Rapport Skrivet 5 Juni 2008 Japp men vad måste jag göra för att kunna ge statyn Glowdust för alla som spelar på youtube trycker bara på att de vill offra till statyn men det går inte på min? Citera
Garone Skrivet 5 Juni 2008 Rapport Skrivet 5 Juni 2008 Det måste vara på ett speccielt tillfälle. ( Dusk ) Kom ihåg att du nu offrar det bästa artifaktet i spelet. >_< Citera
xSaaamii Skrivet 5 Juni 2008 Författare Rapport Skrivet 5 Juni 2008 Okej, Tack jag skall pröva nu :thanks: Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.