Hoppa till innehåll

Oblivion Main Quest - Blood Of The Darcea.

Rekommendera inlägg

Skrivet

När man kör uppdrag i Main Questline, så kommer man till ett Quest som heter Blood of the Darcea. I detta Questet skall man Fixa en " Daedrick Artifact " Det börjar med att man skall läsa boken " Modern Heretic ". I den står det att man skall besöka platsen " Shrine of Azura ". Det är typ ett altare uppe i bergen med en stor staty. Vid Altaret sitter det tre stycken personer. När jag snackar med en av dem så frågar jag om Hur jag skall få en " Daeedric Artifact ". Han säger att jag typ måste skänka något på någon plats, Längre kommer jag inte!. Någon som kan ge en bra Detaljerad Beskrivning om vad jag skall göra? Jag har suttigt fast på detta Questet i Flera dagar nu :/

Skrivet

Du ska döda Will-o-the-wisps som finns i området och offra Glowdust som de droppar till statyn av Azura, ifall du menar Blood of the Daedra och är vid Azura's Shrine då alltså. ;p

Skrivet (redigerat)

Alltså, du kan gå till vilket Daedric Shrine som helst, mitt tips skulle vara att ge honom en mindre användbar artefact som tex Volendrung eller dylikt... läs upp det på internet.

Azura's Star och Skeleton Key är enligt mig de bästa artefakterna.

Redigerat av Snake
Skrivet

Men när jag har dödat ett spöke och tagigt glowdust så går jag fram til statyn men det står bara " Nothing happens " är det något mer som jag måste göra? :/

PS: Jag är vampyr och har gjort ganska många uppdrag i Dark Brotherhood påverkar det?

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...